Gå til innhold

Hoster sånn. Noen tips til hvordan bli kvitt den???


mamma :-)

Anbefalte innlegg

Var på apoteket i dag for å kjøpe hostesaft,men det kunne jeg ikke bruke som gravid sa de, så da gikk jeg hjem med posen full av halspastiller i steden. Men pastiller har jeg suget og tygget som besatt i 1 uke alt og aner ikke hvor mange toddyer jeg har drukket......

Hoster (tørrhoste) mest om natten og jeg kan ligge våken i 3-4 timer pga hoste og spark fra tvillinggutta. Utrolig ubehagelig. Gjør vondt i maven for hvert host og mellom bena......Er det virkelig ikke noe annet som dere kan tipse meg om å prøve????

Håper på tips!

 

klem klem

 

PS! er i uke 33+3 med 2 gutter ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

et godt tips er å ta en ss med rømme :))

da legger det seg et fettlag i halsen og du slipper tørrhoste :)

 

må få høre hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det finnes hostesaft du kan bruke. Den heter solvipect. Smaker ikke så aller verst. Har brukt den i alle mine svangerskap. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok dessverre ikke at solvipect virker mot tørrhoste, den er vel slimløsende eller sånn..

Men du kan jo spør på apoteket om de har noen forslag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag og han sa jeg kunne ta bitte bitte litt cosylan rett før jeg la meg. Er jo morfin i,men han sa at det gikk bra i bitte små doser. Viktig at jeg sover og ikke hoster i 5-6 timer i strekk om natten.

Håper det vil funke for nå er jeg sliten. Men mavemusklene har virkelig fått jobbe så noe godt kommer med ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid hatt hoste noen perioder om vinteren og da har eg brukt kvit kamferolje. Ta en ullduk og brett den i to, ta noen dråper olje på duken fest duken på innsiden av en t-sirt og ha den på om natten. Oljen er veldig sterk så ikkje ha den på huden eller lukt på flaska... fåes kjøpt på apotek. Dette løsner hosten, og har alltid hjulpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...