Gå til innhold

April: Hei jenter - så koselig å se at det er aktivitet her enda. Får jeg være med igjen? *smile*

Anbefalte innlegg

Har vel ikke vært her inne på over 6 mnd tipper jeg og trodde at dette forumet ikke var aktivt. Så gøy å se at mange av dere er her enda : )

Må lese meg nedover å få en oppdatering.

Vet ikke om dere husker meg, men jeg har jo ei snuppe som er født i april 05. Nå er jeg gravid igjen (hurra) og har termin 26 juni 08. Gleder meg, men er veldig dårlig om dagen. Utrolig kvalm og helt tom for krefter. Visste ikke at man kunne bli så slått ut. Har vært sykmld i 4 uker nå og kommer meg neppe på jobb til uka heller.

Ellers er det veldig bra med oss. Snuppa vokser og blir stor jente. Koser seg i barnehagen, lærer nye ting og suger til seg alt som skjer.

Tror hun er veldig gjennomsnittlig på de flerste utviklingsfronter. Er nok litt høyere en gjennomsnittet, og selvfølgelig verdens beste *smile*

Ellers har vi bygd ut huset i sommer (eller gubben har gjort det for å være konkret). Har fått større stue, vaskerom, soverom + stor ny veranda med tak over. Superdeilig. Alt er ferdig med unntak av småting på vaskerom. Ellers er det et kaos å rydde opp ute av materialer osv. Det må blir ferdig til jul siden vi skal feire her i år. Blir 13 stk. Grøss...er veldig nervøs for det siden jeg er så dårlig. Men får vel hjelp av mamma og svigermor hvis jeg ikke kommer meg. Ellers har jeg jo en gubbe som elsker å lage mat og ville nok stått for den delen uansett. Men mye annet som skal fikses. Har slått fra meg nå at jeg ikke klarer å vaske ned til jul. Kroppen min kommanderer meg til å være i ro. Detter sammen som en "blaut vaffel" bare jeg prøver å anstrenge meg....snfus...

Håper alt er bra med dere andre! Gleder meg til å følge med litt igjen : )

Som sagt, kjempekoselig at det er liv her inne : )

Fortsetter under...

Hei Mjanne! Selvsagt husker jeg den "brannstifteren"på Østlandet!! Jeg har tenkt på deg mange ganger og lurt på hvor du ble av... Jeg har også lurt på om du har kontant med vb-76. Hun er jo innom her av og til. Så vesla vokser seg stor,ja. Det gjør LIlle og skal jeg love deg. 100cm, 16 kg og str 31 i sko ( vintersko). En liten kjempe *S*

Grattis med "bolle i ovnen" Det blir koselig, og du skal se formen snart blir bedre. Her er det fortsatt ikke noe prøving. Han liksom ikke overskudd ennå, men kanskje snart?!? Dessuten har vi neppe plass (god unnskyldning). Vi står forøvring "med pennen i hånda" i fht til å signere kontrakt på huskjøp på Jessheim- så blir romeriking igjen.

Jeg var i ferd med å køye da jeg så "deg" så må komme meg i seng. Håper å se mer til deg her. Kjempe glad for å se deg!

Hei, så koselig at du har savnet meg : )

He he, "brannstifteren" ligger søtt og sover nå. Hun finner på sprell støtt og stadig, men heldigvis ikke noe alvorlig..

Har dessverre ikke mye kontakt med vb-76. Litt på sms innimellom. Har håpet på å treffes, men det har skjedd mye i både hennes hverdag og i min den siste tiden. Men jeg er gjerne med på å gjenta en av våre gode gamle treff en dag hvis du har lyst.

Tror nok Lille og Snuppa ville være et fint par. Målte henne for ca en uke siden, ca 14 kg og 99 cm (hun er høyere enn alle de jevngamle gutta i bhg). Vi er nok ikke i nærheten av skostrørrelsen til Lille da..hehe. Hun bruker 25 i vanlige og 26 i vintersko.

Jøss, gratulerer med ny kåk. Det er jo kjempegøy.

Jeg har noen kollegaer som bor på Jessheim. Fint sted og bra kjøpesenter mener jeg å ha hørt..Det er viktig..kremt... : )

Vi hadde ikke plass til flere små vi heller, så derfor måtte vi enten bygge ut eller kjøpe noe nytt hvis vi skulle ha flere. Er veldig glad for at vi har gjort det nå før ungen kommer. Ganske stressende å bo i byggekaos. Men nå er det ferdig.

God natt og sov godt

Klem

Hei Mjanne! Kjekt at du vil komme tilbake til oss! Det går litt i bølger med aktiviteten her inne, men er nå forståelig at den er litt mer laber nå rett før jul..

Vi har fått en lillebror i hus, til snuppa sin store begeistring. Han har rukket å bli 8 mnd alt!!(Hvor ble tiden av???) Men nå kommer det ikke flere her. Da må vi og bygge ut.. hehe.. Snuppa er veld blandt de minste her inne. Kanskje hun har blitt 91 cm nå... Og sist vi veide var hun 12.4 kg..

Gratulerer med spiren. Spennende!!

Jøss du har vært lenge borte, velkommen tilbake :-)

Gratulerer så masse med graviditeten, veldig koselig, men håper at du slipper unna kvalmen snart - det er ille :-(

Her går dagene i ett, veeeeldig få ledige øyeblikk kan man si!!

Amanda ble storesøster i oktober til en nydelig liten gutt. Han sover smiler, prater og spiser. En skikkelig going!!!

Hyggelig å se deg igjen!

• 3 uker senere...

Gratulerer så mye med babyene både **synne** og Frida.

Jøss, jeg har gått glipp av mye skjønner jeg.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er gutten nr 4 Frida? Jeg er imponert. Så koselig at det ble en gutt!

Både du og Pia er firebarnsmødre. Bukker og bøyer meg i støvet. Det høres krevende, gøy og kaotisk ut..*ler*

Her kommer det til å stoppe med nr 2. Er ikke snakk om at jeg orker denne kvalmen og utmattelsen en gang til.. (Det er iallefall holdningen nå, hehe).

Annonse

Hei M.

Artig å se deg igjen her inne. Jeg er heller ikke mye her inne for tiden, men Må bare innom en liten tur sånn innimellom.

Marius har blitt storebror, vi fikk en fin gutt 08. oktober :-) Ludvik heter han. Ellers er alt annet bra også :-)

Gratulerer så mye med spiren, så morro da! ( Sa ikke gubben att dere ikke skulle ha flere :-) hi hi hi, bra han kom til fornuft.

Hei og velkommen tilbake, det var en stund siden mann hørte fra deg kan man si. Gratulerer med spiren.

Her er det også en liten til på vei. Vi venter en lillebror til Siri rundt 17 mai -08 vi da.

Har jo flyttet til Norge igjen og har kommet litt i ordning nå. Skal bare gjøre så vi får to barnerom nå da og gjøre de litt mer barne rom aktige,men litt maling og figurer på rommet.

ellers er det full fart her i huset om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...