Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en psykopat i ti år. For snart ett år siden klarte jeg å komme meg ut av forholdet,og møtte like ettepå verdens nydeligste gutt som jeg fortsatt er sammen med. Problemet er at han fortsatt truer meg,og vil ha meg tilbake. Vi har 3 barn sammen,som han ikke vil ha noe med å gjøre. jeg har vært veldig tålmodig og snill mot han,pga et håp om at han kanskje vil bry seg om barna sine mer da. Dette har han utnyttet,og

den 16 eller 17 nov skjenket han meg full,og hadde sex med meg. Hadde da mensen, for den fikk jeg den 14. Er nå livredd for at det er han som er faren. Han har spionert på meg også,og funnet ut at jeg er gravid. Nå truer han meg,og sier at ungen er hans,og at han skal ta en dna når ungen er født. Har hatt masse sex med kjæresten min rundt eggløsningen,så er det ikke mest sannsynlig da at han er faren? vær så snil å svar meg. Har det så fryktelig vondt nå

Fortsetter under...

Huff jeg føler med deg fordi jeg har vært i samme situasjon selv. Men du er nødt til å anmelde han, han kan ikke få lov til å holde på sånn selv om han er far til barna deres. Og en annen ting, hva fikk deg til å drikke med din psykopate eks i begynnelsen da????

Takk for svar. Jeg prøvde vel å bli venner med han,fordi jeg aldri visste hvor jeg hadde han hvis han ble sur på meg. Skjønner jo nå at det var helt feil! Og stakkars samboeren min. Han har gitt meg lov til å være sammen med han, selvom han har gjort alt han kan for å ødelegge mellom oss! Men er det ikke størst sannsynlighet for at det er samboeren min som er faren? Er så redd,og trenger virkelig å høre hva andre mener om dette

Men du er nødt til å anmelde han hvis han fortsetter å trakkasere deg. Jeg levde og i flere år med en psykopat mann. Og jeg vet hvor tungt det er. Jeg anmeldte aldri,men angrer som en hund i dag. Nå trakkaserer og banker han andre.... De har anmeldt han, men alle saker er henlagte. Han er en fri mann og kan fortsette å torturere andre. Dessuten ved å anmelde han,ser han faktisk at du ikke vil ha noe med han å gjøre. Hvor gamle er barna? Ser de hvordan han oppfører seg?

Håper ting ordner seg for deg.

Annonse

Barna er 4, 5 og 8 år. Han vil ikke ha noe med dem å gjøre. den eneste grunnen til at han sier at han vil ha dem, er for å få se meg. Er redd for å anmelde han, for jeg vet aldri hvor jeg har han. Han har aldri gjort ungene noe, men han har slått meg,og brutt meg helt ned psykisk. Er så glad for at jeg virkelig ser hvordan han er nå! selvom det tok 11 år. Har du barn med han psykopaten du har levd med? Trist å høre historien din. Håper det ordner seg for deg også

• 3 uker senere...

Du MÅ anmelde han! du kan ikke vente med det eller la være. om han sjenka deg full for så å ha sex med deg, er ikke dette en slags voldtekt?

Jeg synes virkelig synd i deg, og jeg VET hvordan det er å være sammen med en psykopat. jada jada, jeg er så vidt fyllt mine 18 år, men ja, jeg har vert gjennom d samme og være sammen med en psykopat. klarte til slutt å komme meg ut av det å han trua å plaga meg lenge forlangte masse penger for å la meg være ifred. heldigvis fikk jeg slutt på dette ved hjelp fra andre.

Jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke anmeldte fyrn.

Men jeg vil nok tro at d er din nåværende kjæreste som er far til barne ditt;)

Lykke til masse! tenker på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...