Gå til innhold

Hva er målet deres rundt magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Noen som har målt seg rundt magen? Og Sf målet deres i uke?? Jeg er i uke 35 og måler 98cm rundt magen of Sf målet 33cm i uke 34.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 34+7 og måler 108cm rundt magen. Husker ikke symfysemål nå, men har ligget akkuratt i overkant av det grå feltet på skjemaet hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører vel egentlig ikke ti her men er 30+4 og 115cm!! sf-målet var 32cm i 30+0.. Er dette mye eller?? Høres mye ut synes jeg, men r så mange som sier jeg er liten. Er ikke høy heller, 166cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 uker, og magen 102 cm over navlen. Har ikke målt SF på en stund, men skal til kontroll på fredag, så da får jeg vel vite. Syns det er litt vanskelig å måle selv...

Tror nok magemålene våre vil variere en del, bl.a med høyde og hvor mye man hadde "ekstra" før man ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til anonym som skriver WHO CARES...........

 

Så utrolig barnslig og unødvendig å svare på den måten når folk spør seriøst om et sprsmål... OG HVORFOR I ALLE DAGER GIDDER DU Å LESE INNLEGG OG AT PÅ TIL TA DEG TID TIL Å SVARE VIST DU IKKE BRYR DEG..... ????? Blir så provesert!!! Men i alle fulle fall jeg bryr meg og syntes det er morsomt og sammenligne..

Jeg er i uke 35+1 og måler 96cm og 33 cm sf....

 

Forresten feigt å svare ANONYMT!!! Stå for det du sier i allefall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har et godt poeng likevel! All denne sammenligningen, vi er jo utrolig forskjellige alle sammen. Jeg har liten mage, det hadde jeg sist også, misunner de som er store, men de misunner kanskje meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo ingen som sier at man MÅ lese et innlegg hvis man ikke er interessert. Jeg mener i alle fall at det er helt i orden å være litt "tullete" eller hva jeg skal si, og sammenligne og sånne ting. Eller er det bare jeg som er nysgjerrig på hvordan andre ser ut? Har aldri vært gravid før, og har ingen venninner som er det, så det er her på BIM at jeg får "venninne-pratinga" når det gjelder gravide ting. De andre venninnene mine er jo ikke interessert. Syns det er litt teit å svare "who cares?" bare for å være kverulerende eller hva det enn er som er grunnen. Folk er forskjellige og har forskjellige interesser. Er ikke nødvendig å vise så tydelig at man syns det er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke målt rundt magen, men den står veldig ut og er spiss. SF målet har värt höyt hele veien, ligget överst på kurven, men i uke 33+5 var det på hele 35 cm..... gjort et hopp på 5 cm siden uke 31+5!! Skal ta sukkertest for å sjekke om jeg reagerer på sukker...uff, gruer meg sånn..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...