Gå til innhold

Er jeg den eneste med "feil" kroppsmål?

Anbefalte innlegg

Sitter og kikker litt på klær på nettet, finner selvfølgelig noe jeg liker - som til og med finnes i min størrelse. ...så kikker jeg i måltabellen for å finne min størrelse, men jeg faller liksom mellom to størrelser. Jeg er rett og slett feilproporsjonert! Er tykkere rundt magen enn over hoftene, så da må jeg velge om jeg vil ha muffintop hengende over buksa, eller om buksa skal passe rundt magen men slenge rundt meg ellers!

Ikke bare er jeg svært tykk i utgangspunktet, men nå som jeg har fått en håndfull barn har jeg også fått en fryktelig myk hengemage, masse løshud. Hva gjør jeg, kjøper klær som henger på meg, eller lar magen henge over buksekanten? Ingen av delene frister dessverre!

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Akkurat dette sa jeg til mannen min i går også! Jeg er helt feilproposjonert :)

Er str 50/52 rund magen og 48 i bena, derfor er alle bukser som ellers er passe, for trang rundt livet. Jeg går derfor med "bomsete" rumpe og altfor vide ben, som jo ikke er særlig flatterende når du allerede er for stor.

Syntes dessuten at det er vanskelig å kjøpe klær i store str, for samme klesmerke kan variere veldig i str. Spesielt bukser.

Ville bare si at flere deler din frustrasjon og du har min sympati :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...