Gå til innhold

bli med på førjulstreff :D.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, det blir koselig med treff sånn like før jul...blir artig om nye fjes dukker opp også...tror kanskje en av oss burde ha en liten lapp med "dib-treff" på -sånn at de nye vet hvem vi er fordi arena senteret er jo fullt av babyer... hehe -kanskje "the rose" lager en liten lapp ;) - forresten, dårlig gjort å vekke meg når jeg endelig sloknet så godt i senga hehe...(takk, var jammen på tide å stå opp før leggetid) ;)

Satser på å rekke det...:) Skal på 5mndskontroll først.. Er spent på hvor mye han har vokst den siste mnd:):):):)(ingen frekke kommentarer sol.....;))

Kan jo gjøre sånn som vi gjorde på første treffet,at en av oss er den personen folk kan se etter:) Ett eller annet som gjør oss gjenkjennelige:)

jeg kommer nok mest sannsynnelig til å ha på meg en rød og hvit jakke. og triller på en emmaljunga edge duo vogn. jeg sydlanske trekk......fra costa rica. så jeg kommer til å stå utenfor cafe signal rundt 1130 tida. er det et greit signalement. ?????

Annonse

så bra at folk er klare for treff -og at ei til ønsker å være med - koselig det :) så det er flere som skal på kontroll, vel - håper vi rekker det begge to...jeg er også spent på om småen har vokst - alt han spiser kommer jo opp igjen og så er han så liten og spinkel...liker det dårlig at han er sånn...kanskje fordi jeg er vant til store runde babyer :) til damer som er "tøffere enn toget" - håper småen har vokst - det er en utrolig lettelse som mamma å vite det... :) ses den 18 neste uke jenter :) gleder oss begge to :)

Har hørt om babykino andre steder. Så når e var i byn i dag gikk e innom kinoen for å høre om noe sånt er her. Dei skal ha babykino på tirsdag klokka 12.00. Skal vise "Det gylne kompasset".

Skal være i sal 1, så vi kunne ha med vognene inn og ungene kunne krabbe rundt visst dei ville d. Koster 60 kr pr,voksen.

Vi er hjertelig velkommen fikk e beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...