Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Nå trenger jeg deres hjelp litt,om noen har lignenede erfaringer eller vet!! Torsdag måtte jeg reise til legevakten pga höy feber,skjönte fort at det var brystbetennelse når jeg så jeg hadde et rödt felt på puppen og litt öm. Da fikk jeg resept på Syntocinon nesespray og Diclocil penicillin,de sa at jeg skulle bare pröve denne sprayen först og tömme brystet ofte!! Og hvis det ble verre skulle jeg begynne på penicillinen. Dette har jeg nå gjort tömt og pumpet hele tiden,pluss at jeg kjöpte meg Lecitin som jeg har blitt tipset om her för,tar 3 stk om dagen. Nå har dette röde feltet blitt borte og ikke så öm i brystet og heller ikke noe feber,betyr dette at jeg har klart og ta "knekken" på denne betennelsen eller kan det komme tilbake! Burde jeg ta denne Penicillin kuren?? Og hvor lenge må jeg holde på og tömme brystet så ofte? Dette ble mye det her,men håper noen kan gi meg noen råd!!
trollet66 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hvis feberen er borte, har du nok klart å ta forhindre skikkelig bb, men du har hatt en skikkelig tett melkegang. Heldig at du har kommet til en lege som skjønte det, og ga deg riktig fremgangsmåte med en gang, altfor mange gir pennicilin før tømming er prøvet!! Som aller oftest er hyppig tømming det som skal til , takk og lov..... Fortsett med å pumpe like hyppig til det ikke er noen harde felter/klumper noen plass. Det vil muligens være ømt noen dager utover det, men det er fordi det har vært så sprengt akkurat der. Du behøver altså ikke ta noe medisiner i denne omgangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå