Gå til innhold

Er det vanlig å være "mer gravid" første gang man er det ?(noen fleregangsmødre her)


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en sønn på 19 mnd. Testet positivt for 1 uke siden og visste jo innerst inne at jeg var gravid, planlagt var det også.

 

Forrige gang boblet det inni meg hele tiden, visste ikke hvordan jeg skulle klare å holde meg til jeg hadde kommet i hvert fall 10 uker, før jeg fortalte folk det.

 

Nå tenker jeg ikke over at jeg er gravid en gang. Plutselig i løpet av dagen tenker jeg "stemmer det, jeg er gravid". Mulig det er fordi jeg ikke har noen spes. symptomer denne gangen, bortsett fra veldig kvalm akkurat nå (men har en sønn med omgangsyke, så mulig derfor). Er jo kjempe glad for å være gravid : )

 

Hmmmm.....mulig jeg er roligere denne gangen, siden jeg har vært der en gang før ?

 

Det som er så rart, er at ved forrige svangerskap sluttet jeg å røyke, men jeg tenkte på røyk hele tiden.

Begynte å røyke igjen en liten stund etter fødselen. Så nå sluttet jeg med en gang jeg hadde positiv test. Men tenker ikke over at jeg i det hele tatt har røyka. Ikke røyksugen i det hele tatt. (og det er jo selvsagt kjempe bra og det er jeg super fornøyd med)

 

Ok, nå som jeg skriver dette, virker det som jeg rett og slett har sluttet å tenke....hehe.

 

Noen som kjenner seg igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liksom to kull jeg,en stor jente på 18 år og så en liten gutt på 1 år og så er jeg graivd igjen og jeg må si at det kribler like mye denne gangen som sist. Det eneste er at det liksom ikke var så veldig om å gjøre å få fortalt det som sist,men like begreistret over å være graivd og tenke på at jeg snart har en baby igjen.

 

Søskenbarnet mitt sa at det var mye mer spesilet med første mann enn andre,så jeg vet ikke jeg,jeg har ikke følt det slik,men det er sikker forskjell fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...