Jaja3snart Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Ikke lenge før jeg må anskaffe søskenvogn. Noen som har meninger om GT sin søskenvogn?
janneobr Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hei. Jeg har ikke erfaring med søskenvogna til GT, men kjøpte GT Safari for 1,5 år siden da poden var 1,5 år. Vogna er helt suveren å trille, det er god plass i den (gutten vår er stor for alderen og mange tror han er fire år) og lillegutt sovner fremdeles godt i vogna hvis han er trøtt. Vogna er lett og de store lufthjulene gjør at den kommer godt frem på allslags underlag og det tar av for humper i underlaget (rennesteiner, grus, røtter etc). Det svingbare fremhjulet gjør den veldig lett å manøvrere og den snur 'på en tiøring' (noe som kanskje er enda viktigere når det er snakk om en stor søskenvogn?). Fremhjulet kan selvsagt også låses i fast stilling. Når det positive er femhevet, må jeg bare få legge til at jeg har jo bare brukt vogna til en litt større unge og ikke til baby. Den er jo litt åpen da, hvordan er det med bagen, står den fra deg eller mot deg når du triller? Og er dempingen god/behagelig nok for små babyer? Dessuten er jo i alle fall den utgaven vi har, ganske stor og tar en del plass i bilen, men nye modeller kommer jo til... Lykke til i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå