Gå til innhold

Angelique?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette navnet? Jeg er halvt fransk,og har fransk etternavn,nevner det bare siden det helt sikkert er noen som kommer til og komentere at navnet ikke passer sammen med et norskt etternavn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spesielt begeistret. Jeg ville valgt Amelie hvis jeg var fransk. Nydelig navn! :)

Skrevet

Jeg bodde et år i Frankrike og hadde en veldig god venninde som het Angelique. Hun ble igrunnen bare kalt Angé :)

Fint navn. Regner med at dere vil holde på fransken i familien?

Skrevet

Jeg er usikker på hvordan jeg skal uttale det. Som i Angelica, Angelicue, Angelic.. eller?

Skrevet

Jeg er ikke så glad i det navnet, men det hjelper veldig at du er halvt fransk.

Skrevet

Jeg hadde ei venninde som het det da jeg var lita men tenkte ikke ansjelik . Jeg tenkte anngelllikuue. Skjønner? Jeg stavet det inni meg hele tiden, det var slitsomt. Hun synes det var slitsomt selv, for vanvittig vanskelig og stave egentlig.

men det er veldig fint. :) Ville kanskje valgt noe annet her i Norge fordi det er et kjempevanskelig navn og stave, for barna :)

Skrevet

Jeg elsker Angelique-bøkene, så det er det fineste franske jentenavnet jeg vet.. ;)

Skrevet

Sikkert fint hvis man bor i Frankrike, men det blir et himla styr med feilstaving og feil uttale i Norge. Kan du ikke finne et navn som er lettere å bruke i Norge?

Skrevet

Rart hvordan folk vil ha navn fra hjemlandet når de ikke bor der, mens de som bor i hjemlandet vil ha "utenlandske" eller "internasjonale" navn...

Skrevet

jeg heter michelle,norske foreldre,beatles fan....det har folk enorme problemer med men jeg er overlykkelig for at jeg har et litt mer spesielt navn...

jeg synes Angelique er kjempe fint...

passer bra og så lenge du er halvt fransk...

Skrevet

For meg er Angelique navnet på en glamourmodell... Så jeg ville valgt noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...