Gå til innhold

Har plutselig ingen symptomer. Er det normalt?


løveprinsen <3

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere vært kvalm med brekninger, ømme pupper og såre brystvorter. I de siste dagene har alt dette forsvunnet. Ingen ømme pupper opg ingen kvalme. Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette med symtomer er veldig opp og ned fra person til person,så jeg kan jo igrunn ikke svare for deg.

Men jeg har denne graviditeten nesten ikke hatt symtomer i det hele tatt.

Det lille jeg hadde ble borte i uke 9.

Føler meg null niks gravid i det hele tatt.

Vært veldig bekymret for dette,men var på ul i går og alt var flott.

Så i morgen flytter jeg over til 2 trim.

Men er du veldig bekymret ville jeg heller tatt kontakt med legen jeg.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+2 i dag. Har mistet en gang før derfor jeg er litt bekymret. Skal få time til tidlig UL. Tusen takk for svar. Godt å høre at det så bra ut med den lille hos deg "en på vei" uten at du har symptomer. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nemo! Du kan tro jeg kjente meg igjen nå! Mine symptomer har kommet og gått, men de fleste dagene så langt (er 8+2 nå) har jeg nesten ikke merket noe som helst. Symptomene kommer og går litt. Trodde det skulle være mye verre å gå gravid. Har vært kvalm en gang, men ikke kastet opp, og ellers kanskje bare litt matlei. Litt ømme pupper, men den ømheten forsvant nesten helt i uke 6, nå kan jeg kjenne det litt på kvelden av og til. Tok UL denne uka fordi jeg ble så stressa av alle symptomene jeg leste om på BIM, og som jeg ikke hadde. Alt var i orden, det bor en astronaut her, med bankende hjerte! Så gled deg over å føle deg bra, det komme dager der du er litt mindre pigg, men at du ikke har noen symptomer behøver ikke bety det er noe galt! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk Ciqu. Nå ble jeg faktisk beroliget. Godt å høre at det er flere som har det som meg, så nå skal jeg nyte at jeg er i god form. Må sies at jeg har en helt annen følelse denne gangen da, så dette skal nok gå bra. Ønsker deg masse lykke til videre:-) Du har berget helgen min:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nemo :)

9 uker på veg og, og har nettopp sluppet ut av sykehuset pga hyperemesis... Men til og med jeg har gode dager uten kvalme! Så prøv å ikke tenk på det, gled deg heller over å ha en fin dag! :) Fint hvis du får tidlig ul, det hjalp oss mye å få se den lille der inne, de dårlige dagene blir litt lettere når du vet det er liv der inne! Masse lykke til, skal krysse fingrene for at du bare har en "god dag" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Er så lett å bli stressa av alt man leser vet du Nemo! Jeg har forresten også mistet en gang, så jeg skjønner stressfaktoren! Ha en fin helg og spis masse godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...