Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hva synes dere om Philomeena? eller kan også skrives Filomina, Philomina, Filomeena.. Selvfølgelig et jentenavn
prebs Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Siden du spør direkte: Fælt, synes jeg. Men et slikt navn krever nesten en tilleggsforklaring på hvorfor dere vurderer det: Er det et gammelt familienavn? Har dere utenlandske aner?
ma-85 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jeg synes det var fælt. Du spurte Ville i alle fall ha skrevet Filomina, har null sans for vanskelige skrivemåter - veldig unødvendig.
Cornelianelia Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Passer godt å bruke som et nick på internett. Eller til en figur i en eventyrbok/barne-tv-serie. Det er gøy å fantasere om navn, men når man skal gi navn til et barn, bør man kanskje være litt jordnær og tenke mest på den som skal leve med navnet i et helt liv.
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Et fælt navn...uansett skrivemåte.
Clemencia Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes d var fælt.. Siden du spurte liksom D ble aalt for spesielt.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Ikke fint! Stakkars barn:( Hva med Filippa?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 Likte det ikke jeg heller, uansett skrivemåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå