♡ snart 3barnsmamma Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Nå bikker jeg over til 12.uke, og bare en knapp uke igjen her på 1. tri Tiden går så fort at jeg knapt klarer å henge med, jo!
SuperMoM <3 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hihi,. .Skal over til 2.tri på onsdag jeg:p
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Samme her, 2 trimester til fredag, gleder meg som bare det!!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Sukk,er en stund til jeg kan gå over det,hvis ikke legen setter meg frem,men kan jo ikke sette meg frem mer enn seks uker da,så vi får se. Blir gal av dette jeg og ikke vite med sikkerhet hvor langt på vei jeg er*ler*
SuperMoM <3 Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 mamma tiL 1stor,1Liten+1spire Forstår deg veldig godt.Fikk ikke vite hvor langt jeg var på vei før jeg hadde vært på ultralyd og da fikk jeg sjokk.Hadde aldri trodd jeg skulle være 8+1 da,når det kun var 6 dager siden jeg fikk vite at jeg var gravid:p
lindamalmsten Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er også akkurat kommet inn i 12.uke, kjempespennende å gå inn i 2.trimester snart. Jeg gleder meg helt villt til jeg kan kjenne bevegelser der inne. Jeg er førstegangs gravid og alt er nytt og spennende. Jeg synes denne første tiden er lang og litt kjedelig. Man er litt smådårlig, ingen som egentlig kan se at man er gravid, men er litt småsur og merker egentlig ikke noe til om man er gravid eller ikke. Jeg har ikke vært på UL enda heller, så har verken sett, hørt eller kjent noe enda. Gleder meg til å gå inn i 2.trimester med nye ting som skjer.
perle* Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 2 trimester begynner i morgen for meg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå