Glad-mamma:) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg fikk plutselig så veldig lyst på ferske reker i dag, da jeg så det i butikken. Da jeg kom hjem begynte jeg å lure litt på om det var trygt å spise det.... De er jo kokt, men kan det evt komme tilbake listeria etter at de har vært kokt? Er det noen som vet?
EtMirakel Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Nei det er så tryggt og spise jeg er veldig glad i reker og spiser det mye nå jeg når jeg er gravid, jeg var også litt usikker så jeg spurte jordmor og hun sa at det var helt greit og spise reker, det er mye fine vitaminer der og som bare er i reker. De har ikke bare vært kokt , men også fryst, så det kan u tryggt spise! kos deg med reker i kveld:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Du kan trygt spise reker, men ikke rognen. (pga at den gir for høyt kolesterol hos gravide) Heller ikke når den ligger i hodet før den kommer under. Det hvite på krabben og men ikke det bruke. Hilsen en sjømat-selger over 17 år.
Glad-mamma:) Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Takk for svar! Da skal jeg kose meg med reker til kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå