Gå til innhold

Huff, nå er kvalmen kommet:(

Anbefalte innlegg

Jaja, så var jeg så "tøff" i forrige uke å så jeg ikke var kvalm, men nå skal jeg love at det er kommet, hulk:(

Er 8 uker på vei, er så trungvindt. Føler meg slapp og kvalm hele dagen, orker ingenting...

Skal egentlig på julebord i kveld, men orker ikke tanken.. Tror jeg bare blir hjemme under pleddet selv om det er kjedelig det også,

Har ikke lyst til noe fortida, flere som har det på min måte? Trøste:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136247170-huff-n%C3%A5-er-kvalmen-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å få svar... Godt å tenke at en ikke er alene, selv om jeg ikke unner andre å være dårlig:)

Ja, det går jo til en VELDIG god sak, så får bare holde ut, er ikke så mye annet å gjøre:) Ha en fin lørdagskveld...

Hei!

Off, ja du ekke den eneste! Hehe, var like tøff i trynet jeg og pang sa det forrige fredag så begynte min kvalme.. Nå er jeg nødt til å spise med en gang jeg merker at jeg er sulten, hvis ikke blir jeg utrolig kvalm. Spiser jeg så blir jeg kvalm da og.. Det skal ikke være lett dette her! Hehe.. Har funnet ut at sure, grønne epler hjelper litt da og yoghurt. Men for all del, det er verdt det for at den lille skal ha det bra :) Skal bare slappe av i kveld jeg og, har ikke ork til så mye annet. Tenkte jeg skulle leie en film. Kocked up.. Noen som har sett den? Den passer jo litt da, hehe..

Ha en fin kveld da! :)

Jeg kjenner meg helt igjen i det du og de andre skriver! Jeg var ikke noe kvalm før uke 7 (nå er jeg i uke 9). Noen dager er bedre enn andre, men i bunn er jeg kvalm hver dag. Julebordet på jobben henger i en tynn tråd, etter jobb vil jeg rett hjem og legge meg i senga. Det med å være på jobb er jo naturligvis også en utfordring! Jeg synes også at syrlige ting smaker godt, f.eks grønne epler, klementiner, juice. Jeg har kjøpt ingefær tyggetabletter fordi ingefær skal ha en kvalmelindrende effekt. Har prøvd det noen ganger, men jeg vet ikke helt om det virker. De er heller ikke så gode å spise, så de er i seg selv litt kvalmende! Jeg kaster ikke opp så det er jo noe, men jeg håper virkelig at dette kan gi seg etter 12 uker! Mange sier jo at det gjør det. For å gå sånn i 6 måneder til det er ikke akkurat en hyggelig tanke :)

Annonse

Å, jeg føler sånn med deg. Jeg var litt for tøff forrige helg og reiste til København med en venninne. Det har jeg fått svi for, selv om vi tok det helt rolig. Kun litt juleshopping på lørdag, veldig koselig :-) Søndag kom vi tidlig hjem med fly, og jeg var liggende hele dagen. Kvalm og sliten. Mandagmorgen var jeg like slapp og dårlig, så ble hjemme store deler av dagen, en liten tur på jobb bare... Tirsdag var jeg ikke noe bedre, så jeg holdt meg i sengen. Onsdag var jeg på jobb igjen, men det var liten suksess så jeg var hjemme tidlig. Fikk fortalt sjefen nyheten, og det gikk fint! :-) Torsdag hadde jeg en etterlengtet fridag, skulle besøke en venninne og vi skulle kose oss, jeg lå i sengen... Fredag var jeg på jobb og julebord, og nå er jeg syk. Til og med vondt i halsen. Har heldigvis legetime tirsdag, og da får jeg snakke med han om et er rett at jeg skal være så utslitt. Det eneste jeg har lyst til for tiden er å ligge på sofaen eller i senga under dyna. Jeg kan sove hvor som helst, det er jeg ganske sikker på. Er ikke sånn veldig kvalm, men har funnet ut at kveldsmat rett før jeg legger meg lindrer litt om morgenen. Kanskje det hjelper for flere? Grønneepler til frokost er toppen! For å unngå litt kvalme kan også de love hurts sukkertøyene hjelpe... (dere vet hvem jeg mener, og tittelen er noe ironisk). Vel, dette var vel litt off the record men jeg fikk da survet litt igjen?!

God bedring alle sammen!

Jeg melder meg inn i klubben deres. Kvalmen kom helt overraskende på meg fredag da jeg skulle hjem fra jobb. I helga har jeg vært SINNSYKT TRØTT og KVALM. Har funnet ut at jeg ikke må bli ordentlig sulten før jeg spiser, det hjelper litt. Når til og med sjokolade ikke smaker, da er ikke formen helt på topp.... Kjedelig å være kvalm, men krysser fingrene for oss alle sammen for at dette skal gå fort over : )

Er 9 uker på vei nå og føler jeg bare blir kvalmere og kvalmere for hver dag som går. Har egentlig hatt det veldig bra frem til nå. Bittelitt uggen fra tid til annen, men nå er det ordentlig slitsomt. I tillegg har trøttheten meldt seg, så denne uken gruer jeg meg rett og slett til å gå på jobb.

Huff, går seg vel til snart skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...