Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt før,men spør om igjen-tror jeg er litt treg ;-)

Jeg steriliserte meg for noen år siden ,ble skilt ,møtte så mannen i mitt liv og angrer nå steriliseringen(kort fortalt)

Vi skal til en samtale hos en privatklinikk nå i uken.Vi trenger sikkert ikke utredning...det er jo åpenlyst at det er min "feil".

Vet noen om mannen min da må levere sædprøve på denne samtalen?Eller trenger han ikke det før senere,pga vi vet hvor problemet ligger?

For det var jo dette med disse dagene m avholdenhet...han bør jo ha best mulige svømmere på lur...jeg glemte å spørre om dette da jeg bestilte time.....var så nervøs :-)

For en herlig gjeng dere er..håper å bli en av gjengen tidlig på nyåret :-)

Ønsker dere alle lykke til......dere har virkelig fortjent å bli mødre-ingen barn kan vel være mere velkomne enn de som blir født av de mammaene som holder til her i dette forumet :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136247152-lurer-p%C3%A5-noe-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har egentlig ingen anelse, men kan jo godt hende de vil ha en sædprøve for å se på de små soldatene og bestemme hvilken metode de skal bruke (enten ivf eller icsi).

Har han noen barn fra tidligere?

Mest sannsynlig trenger vel han sikkert ikke levere prøve siden dere vet hvor problemet ligger

Lykke til :)

Takk for svaret.....joda,vi har mange barn.men ikke sammen.

Han har faktisk fire og jeg har tre.......så man kan vel si vi har ett luksusproblem...men så var det denne drømmen om ett barn sammen da...møtte drømmemannen min forsent

Tenkte vi skulle satse på mormor og de åtte ungene...he he

Jeg er jo takknemlig for de barna jeg har.....kosenavnet jeg har til datteren min er "venni"...(hun er 8 år)....har plass i hjertet til ett barn til :-) Og har jo nok barnevakter..ha ha....Så vi får se om det går bra...

Lykke til du og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...