Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere symptomer?


STORMCIRCLE

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere mistet i uke 4 (i januar), og tror jeg er gravid på nytt.

Vi hadde sex sist søndag, og mandag var jeg kvalm, svimmel og så kom de ømme brystene mer og mer utover uka.

Grunnen til at jeg la så godt merke til det mandagen, var pga at jeg var på kurs i Oslo, og hadde normalt sett vert opptatt med kurset, og ikke hatt tankene på ny graviditet. Det skal også sies at vi er ikke prøvere og vi går heller ikke å tenker så mye på å bli gravide.

Men jeg ble skikkelig dårlig,og da gikk tankene tilbake til hvordan det var sist gang. Da merket jeg symptomene sent neste dag med kjempekvalm og superømme bryster.

Sitter nå med de ømme brystene mine og vet at det er lenge til jeg kan ta en test..:)

Derfor lurer jeg på om noen andre har vært borti å merke det så tidlig.

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merka det ved at jeg ikke fikk menssmerter en uke før jeg skulle ha mens. mensmertene kom først den dagen jeg trodde at tante rød skulle komme.. så tok på bind og greier... men dagene gikk.. etterhvert (ca 3-4 dager etter forventet mens) oppdaget jeg at jg var helt "hoven" nedentil..sex var umulig... da stusset jeg litt... Så kom kvalmen... vondt i puppa.. og jeg frøs mye.. skulla hatt mens mellom dag 31 og 35.. testa på dag 39..og fikk knall positiv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...