Gå til innhold

Hurra, hun har snudd seg!


Erisa*

Anbefalte innlegg

I går var vi til en ekstra kontroll fordi jeg var så urolig og rar i kroppen, og syns jenta hadde stressa så mye rundt. Akkurat at hun har vært aktiv var ikke rart, for når vi så på ultralyd, lå hun riktig vei med hodet ned! Jeg er bare kjempeletta, for det at hun har lagt i sete frem til nå har stressa meg litt... Begynt å se for meg setefødsel, keisersnitt osv.. Men nå ser alt normalt og fint ut:) Jeg er 34+1 i dag.

 

Og i tillegg kunne legen (som var kjempegrei!!) se at det var ei jente, så nå tør jeg endelig stole på at det stemmer:)

 

Åh, så godt!

 

Hvordan går det med dere andre som har hatt setebabyer tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Så bra at hun har snudd seg; grattis=) Selv går vi og venter på at nurket vårt skal finne det for godt å snu seg, jeg er i uke 35. Skal på kontroll på onsdag, vi får se hvordan det går da.....vi krysser fingrene! Men uansett; det ordner seg nok=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg aner ikke om babyen har snudd seg eller ei. Jeg skal også på kontroll på onsdag. I morgen er jeg akkuragt 35 uker og jeg er fryktelig spent. Kan liksom kjenne armer og ben overalt i magen og klarer ikke å se el kjenne hvordan babyen egentlig ligger. Håper det ordner seg. Så bra for deg Erisa at den lille gjorde det selv. Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snurrer babyen rundt og rundt og rundt har jeg inntrykk av... Hehe. Kjennes ut som det er en liten karusell der inne. :-) Men på kontroll i går lå h*n med hodet ned, så kanskje det roer seg nå. Er 33+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk i alle fall inntrykk av at det var lite sannsynlig at hun ville snu mer på seg nå, når jeg var 34+0, så du har sikkert gode sjanser, camillahb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36+1 og hun ligger fortsatt i seteleie har ligget i seteleie siden uke 28, skal tilbake på kontroll til fredagen for å sjekke.

Krysser alle fingrene jeg har for at hun har snudd seg innen da ellers blir det undersøkelse på sykehuset.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også litt nervøs for jeg trodde ikke at han hadde snudd seg, kjente spark nedover og hode ved mine ribbein...Men så var vi på ultralyd på torsdag og da viste det seg at han har snudd seg. Det var ikke så rart at jeg kjente spark nedove heller, for både hode og føttene ligger nedover....stakkars lille gutten hehe....Det jeg trodde var hode som jeg kjente ved ribbeina mine, var selvsagt rumpa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...