Gå til innhold

Når kommer magen?


SuperKlar86Gravid

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+1 etter SM, og har allerede fått len litt bulete mage... Er det mulig? Med tanke på at spiren er 2,5 cm eller noe?? hehe. Eller kan det være at når man blir gravid, slapper man kanskje mer av, og stapper i seg mer mat? Når fikk dere her på barnimage større mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2,5cm????i uke 6?d stemmer ikke.

Da jeg var på ultralyd i 8+1 så var den lille 18,1mm.

Er veldig vanlig å få mye luft i magen så tidlig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmoren utvider seg de første ukene litt og mange føler selv at de kan merke magen. Kanskje er det mest fordi man førventer det og vet man er gravid. Den synlige magen kommer omtrent i midten av svangerskapet og med noen senere. Dersom man har fått barn tidligere kan man merke magen før fordi livmoren er lettere tøyelig. Mye vann i kroppen eller hevelse kan gjøre at man ser det tidligere, men dette kommer ofte slik at det er i hele kroppen. Dette er hva jordmor fortalte meg og som stemte i min situasjon. Bare legg merke til selv når du ser noen som er gravide hvor langt på vei de faktisk er før du merker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok bare oppblåst:o) var det jeg også så ble jeg plutselig paddeflat. jeg har begynnt å få litt mage nå (er 16+3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...