Gå til innhold

Termin? Mage?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker hvor langt jeg er på vei. Fikk nemlig fjernet hormonspiral 10.oktober, og har nesten ikke hatt noe mensen mens jeg har brukt spiral, så er litt usikker på syklusen min. Dagen etter fikk jeg mensen, som varte litt kortere enn normalt (ca.5dager), har vanligvis 6-7. Jeg testet positivt 24.november, jeg tok en test ca en uke før og da var den negativ. Jeg ble i hvert fall gravid veldig raskt, det skal være sikkert. Når tror dere jeg har termin sånn ca? Og når begynner man å få mage?

Kanskje litt mange spørsmål.. hehe. Jeg har jo en liten jente fra før av, men husker liksom ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke man uansett ta siste dagen av mensen og regne 40+2 ut i fra det da? usikker..

på babyverden er det en sånn termin kalkulator ting:p prøv deg frem der du:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde d var første dagen av siste mens? Jaja, det er vel ikke så nøye. Har vel termin sånn midt i juli omtrent. Merker bare at jeg er utrolig gira for tiden på alt som har med graviditet å gjøre. Tror det blir veldig vanskelig å skjule det når vi skal feire julen hos foreldrene våre. Bestemoren min er utrolig go på å se det med en gang og jeg er så utrolig dårlig til å lyve.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Husker ikke dette selv tydeligvis:p hehe..

Jeg fikk vite terminen min på ultralyd,men det var fordi det var umulig å finne ut uten ultralyd:p hehe

 

Hmm.. Jeg har ikke klart å holde meg jeg:p Kan jo kanskje fortelle det til de som er der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje. Men syns d er litt skummelt før jeg har vært på ultralyd og vet at alt er bra. Vet ikke om jeg skal til legen heller før jul. Bør jeg det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at man skal ringe til lege med en gang man finner ut at man er gravid.Og om du er veldig bekymret kan du jo si dette til legen så kan det hende han kan ordne en ul time til deg?:P

Jeg har vært og skal igjen den 12.desember.. er da akkurat 12 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare det at sist gang var jeg på ultralyd veldig tidlig. Graviditeten var ikke planlagt og vi hadde tenkt å ta abort. men klarte ikke å gjennomføre d. Så da var jeg på ultralyd et par ganger til for å sjekke at alt var bra. Tror jeg var tre eller fire ganger før 18 uke. Angrer ikke på at jeg avbrøt aborten nå, har verdens skjønneste jente. Men skal ta og kontakte legen min, hadde vært greit med en legetime før jul, kanskje jeg roer meg litt da.. hehe.. Har du begynt å få mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...