loviss Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 I morgen begynner jeg me synerael nesespray. Endeli så er vi igang. Off gruer meg litt også,e så redd for bivirkningene. Hvordan reagerte dere da dere begynte på sprayen??? Skal begynne med gonal 1 januar,viss jeg får mensen før det. håper jo d,men det er såååå typisk at mensen blir forsinket,det har den alltid vert. Har sykluser fra 40-50 dager på det verste jeg. Men har jo pco,så det er jo årsaken til det da. Vet noen hva sjangsen er sånn prosent vis om man klarer det på første forsøk???? Jeg skulle ønsket di bare kunne tatt 2 egg i stedet for 1. da hadde jo sjangsen vert enda større!!! men di vil jo unngå tvilling fødsler. Jeg hadde ikke hatt imot å blitt tvilling mamma,jeg har allerede en søster som er 1 år større en meg som har to herlige enegga tvillinger. Kjempe kjekt å være tante til tvillinger:) jaja...kjekt om noen hadde gidda å svart meg på innlegget mitt:) klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Heisann=) Skjønner godt dine tanker og følelser rundt dette. Har hatt/har dem selv, selv om våres problem mest sannsynlig ligger med mannen... Begynte på synarela spray for 3 uker siden, og merket ikke så mye første uka, derimot andre uka har jeg vertveldig ustabil følelsesmessig... kunne bryte ut i hikstende gråt for ingen verdens ting, veldig irritabel og lett antennelig, så det har vart den største bivirkningen min, og veeeldig trøtt til tider. I morgen har jeg gått tre uker på den og siste dagene føler jeg at jeg har vert i bedre form og mye gladere enn på lenge=) Startet puregon sprøyter på onsdag og de merker jeg ikke mye av, litt mer ubehaglig følelse nederst i magen men ellers greit=) Ang to egg, jeg vil gjerne sette inn to selv, men det sies at om da det ene ikke fester seg kan det i værste fall dra med seg egg nr to så ingen fester seg. Så sjangsen er like god med ett som med to. Men hadde jeg fått velge da så ville jeg valgt to, men bare la legene avgjør hva som er best, så slipper du å sitte igjen med tanken om "hadde jeg bare" Dette er vertfall slik jeg tenker=) Masselykke til videre og håper på klaff=)
Anjanr1 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Hei Jeg har vært igjennom hormonkur og ut/innsetting 1 gang.Testen ble negativ,så jeg på starte helt fra scratch igjenn. Det som jeg følte var viktig når jeg gikk på hormonkuren er at folk rundt meg visste om det. Nær familie , kollegaer. For en blir litt "ustabil" på en litt komisk måte,,Jeg begynte å grine når noen ikke gikk videre i idol, når jeg hørte på rolige sanger , så på reklame osv. For ikke å snakke om hetetoktene.For du går inn i en kunstig overgangsalder. Det blir bedre når du begynner på sprøytene heldigvis. Jeg fikk ut 15 egg. bare 2 var bra nok til å sette inn. 1 var et såkalt "super egg" mens det andre var for dårlig til å fryse ned. så jeg satt inn begge.men tok test i går som var negativ. så da skal jeg begynne på nytt igjenn. Jeg krysser fingrene for deg . Ikke gru deg.Slapp av og ta en dag av gangen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå