Gå til innhold

Dere som akkurat har blitt gravide,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes livmortappen deres ut? Jeg er mener og tror at jeg er gravid, har alle symptomene jeg har hatt de 2 andre gangene. Men test viser da negativt:( Men tappen er stein hard, og godt plugget igjen, og mins den var det sist også...

Derfor lurer jeg på om hvordan det er med dere da? Har lest på pernille, og der står det jo at den skal være godt plugget igjen, og hard...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Jeg har ikke kjent på livmortappen, men testene viser ingenting før det har gått ca 14 dager etter befruktelsen, tror d til og med kan gå litt lengre tid.

Skrevet

Jeg vet, men er 1 uke over ikm nå... Tror jeg hvertfall er det. Men skal test igjen hvis ikke tr dukker opp innen noen dager:)

Skrevet

Min tapp er ikke steinhard og lukket... I følge spesialisten jeg var hos oss i går på sykehuset er det en myte atman kan kjenne at tappen er lukket..for den kan kjennes åpen ut ytters.. min gjør d ihvertfall.. I tillegg er tappen min myk utenpå.. som fløyel.. og litt hardere på "innsiden".... Og den har ikke trekt seg tilbake.. heller kommet mere fram.. så tror dette er individuelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...