Lykkeliten *På overtid* Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Etter 15 måneder med prøving fikk jeg endelig positiv test i dag tidlig. Åååh jeg kan ikke fatte det. Er nesten for godt til å være sant. Jeg er så lykkelig. Krysser fingrene for at jeg får beholde det.
Nura72 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Velkommen hit, og gratulerer supermasse!!! Så herlig at det endelig er positivt etter så lang venting... Fikk selv positiv test på mandag, og har termin ca 10.8. Vi har vært heldige, har prøvd i bare 4-5 mnd. Håper virkelig det går bra med oss begge :-) Kjenner litt på uroen innimellom, men vi får tenke positivt og håpe på det beste! Lykke til!!
SuperMoM <3 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer så mye og velkommen inn hit:) Så flott at det endelig klaffa for dere da;)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Takk takk. Ja jeg kjenner jeg er nervøs for at det skal gå galt, men får prøve å kose oss så mye vi kan. Som regel går det jo bra Fire -fem måneder var jo ganske fort da. Heldige dere. Vi brukte som sagt 15 måneder, men hadde ikke mensen mer enn fire-fem ganger på et år så begynte å bli lei. Det måtte pergotime tabletter til for at jeg skulle få normale sykluser. og da klaffet det med en gang. Er så deilig å kunne si det høyt til meg selv at jeg er GRAVID! Det har ikke helt gått opp for meg enda. hehe..
AS og lillemor=) Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hei og hopp=) GRATULERER SÅ MYE, og velkommen inn hit på 1.tri=) Det er jo en fantastisk nyhet og ikke minst en fantastisk gave dere får før jul =) herlig herlig=) Bekymret meg mye selv i begynnelsen. Har aldri mistet, men vet hvor mange som dessverre opplever dette! Nå er bekymringene over, og jeg gleder meg=) men,det var noen tunge bekymringsfulle uker, fra uke 5-9 kanskje=) Er 10 + 3 idag=) Ønsker deg masse lykke til=) Det går som regel bra, det må en bare ikke glemme=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå