Gå til innhold

Dere som er kvalme, har dere dårlig mage også?


asjo_mamma på nytt:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har kastet opp i natt, vært dårlig siste døgnet. Har bare vært litt kvalm tidligere, nå er jeg vel 7+1. Men i tillegg har jeg veldig dårlig mage - er det vanlig ved svangerskapskvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også vært kvalm mye ( Er i uke 11 nå), men på mandag begynte jeg å spy... Og tirsdagen fikk jeg dårlig mage..-det var da jeg tenkte at dette kanskje ikke hadde noe med svangerskapet å gjøre, men at dette faktisk var omgangssyken... Det ble deretter bevist etter at både datteren min og samboeren min fikk det etter meg... :/

Kanskje det samme har skjedd deg?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lurer på om det er det som har slått meg ut i helgen! er fortsatt veldig kvalm, men kaster ikke opp mer. Får håpe de to andre her ikke får det da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som meg.. er 8+1, og har hatt omgangsyke med dårlig mage jeg også. fikk det natt til tirsdag, og er fortsatt kvalm og sliter med å få i meg mat og drikke! samboer fikk det også, men lillegutt på 15 mnd har foreløpig sleppt unna, heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei=)

 

Vet du.. etter at jeg ble gravid,så må jeg gjøre stort på do med en gang jeg står opp! Ikke skjeldent jeg sitter på do og spyr i bøtta samtidig!! Mulig du opplever omgangssyke, men for meg er dette litt vanlig, ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har vært katastrofe helt siden jeg ble gravid! Er 9 uker på veg nå, og magen er alt annet enn bra! Tror det er veldig individuellt hvordan kroppen reagerer. Håper for din del det bare er omgangssyke da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ser ut som det er på retur nå... har vært veldig slapp i dag, men ikke kastet opp siden i morges. Så tror og håper det er omgangssyken ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres litt ut som omgangssyke, ja. Vi har vært igjennom det her, hele familien. Først kastet jeg opp en kveld og natt, også diare i 4-5 dager. Tok ganske lang tid før ting normaliserte seg med magen min. Nå er jeg bare normalt kvalm stort sett hele døgnet... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dårlig mage ganske lenge i starten! Ikke før jeg var sånn rundt 9 uker ble det bedre..

 

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg har ikke hatt dårlig mage selv om jeg hadde svangerskapskvalme og oppkast.

Vær obs på at det visstnok går omgangsjuke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...