Gå til innhold

Dere som er kvalme, har dere dårlig mage også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kastet opp i natt, vært dårlig siste døgnet. Har bare vært litt kvalm tidligere, nå er jeg vel 7+1. Men i tillegg har jeg veldig dårlig mage - er det vanlig ved svangerskapskvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også vært kvalm mye ( Er i uke 11 nå), men på mandag begynte jeg å spy... Og tirsdagen fikk jeg dårlig mage..-det var da jeg tenkte at dette kanskje ikke hadde noe med svangerskapet å gjøre, men at dette faktisk var omgangssyken... Det ble deretter bevist etter at både datteren min og samboeren min fikk det etter meg... :/

Kanskje det samme har skjedd deg?...

Skrevet

Ja, jeg lurer på om det er det som har slått meg ut i helgen! er fortsatt veldig kvalm, men kaster ikke opp mer. Får håpe de to andre her ikke får det da:-)

Skrevet

høres ut som meg.. er 8+1, og har hatt omgangsyke med dårlig mage jeg også. fikk det natt til tirsdag, og er fortsatt kvalm og sliter med å få i meg mat og drikke! samboer fikk det også, men lillegutt på 15 mnd har foreløpig sleppt unna, heldigvis!!

Skrevet

heihei=)

Vet du.. etter at jeg ble gravid,så må jeg gjøre stort på do med en gang jeg står opp! Ikke skjeldent jeg sitter på do og spyr i bøtta samtidig!! Mulig du opplever omgangssyke, men for meg er dette litt vanlig, ja=)

Skrevet

Magen min har vært katastrofe helt siden jeg ble gravid! Er 9 uker på veg nå, og magen er alt annet enn bra! Tror det er veldig individuellt hvordan kroppen reagerer. Håper for din del det bare er omgangssyke da ;)

Skrevet

Ja, det ser ut som det er på retur nå... har vært veldig slapp i dag, men ikke kastet opp siden i morges. Så tror og håper det er omgangssyken ja:-)

Skrevet

Kan høres litt ut som omgangssyke, ja. Vi har vært igjennom det her, hele familien. Først kastet jeg opp en kveld og natt, også diare i 4-5 dager. Tok ganske lang tid før ting normaliserte seg med magen min. Nå er jeg bare normalt kvalm stort sett hele døgnet... ;o)

Skrevet

Jeg hadde dårlig mage ganske lenge i starten! Ikke før jeg var sånn rundt 9 uker ble det bedre..

God bedring!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har ikke hatt dårlig mage selv om jeg hadde svangerskapskvalme og oppkast.

Vær obs på at det visstnok går omgangsjuke nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...