Gå til innhold

Mensen, men gravid...


Trønderpi

Anbefalte innlegg

Hei,

 

For dere som har hatt mensen, men alikevel vært gravide; hvordan var blødninga? Vi prøver å bli gravide, uten hell så langt, men når jeg har mensen nå så har jeg nesten ikke blødd. Har alltid blødd mye, men nå er det bare så vidt jeg trenger bind. Lurer på om jeg kan være gravid... Bør vel kanskje kjøpe en test uansett i disse julebordstider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Dersom du har gått på pilla så er det ikke unormalt at mensen blir mye svakere etterpå. Jeg blødde massssse tidligere, men etter endt pillebruk så var det mellom 3-5 dager hvor jeg blødde lite. Slik har det vært i mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en har ikke mensen som gravid men blødninger. vil ikke påstå at å blø er et graviditetssymptom... bare festeblødningen men det er ikke mensenlignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Men det er fullt mulig å ha blødninger som virker som mensen, men da er det stort sett bare en gang. (Noen har det flere mnd..)

 

Jeg hadde en blødning som var som en "vanlig" mens sist jeg var gravid så det er fullt mulig.

 

Er du i tvil så ta en test, det er det eneste som gir et sikkert svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødniner sist jeg var gravid, neste like mye som mensen men ikke helt. det resulterte dessverre i xu, så det kan også være et tegn.

Håper du ikke har det og at alt går bra.

Men et tips er å komme seg til en gynekolog som har innvendig UL. I tilfelle xu er det bra å få vite det før evt eggleder sprekker.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for info.. så er det jenter som har "mens" blødninger i 9 mnd.. alle er forskjellige.. ikke noe som er likt for alle noen blør ikke..noen blør noen mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...