Gå til innhold

11 uker nå!


*Stjernesmell*

Anbefalte innlegg

Synes egentlig tida går fort, jeg. Har klart å holde oss og ikke sagt noe til noen enda. Ikke lenge igjen til hemmeligheten skal røpes. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du det? Synes tiden har sneeeeeglet seg avgårde siden testen ble positiv jeg da:) Gratulerer med 11 overståtte uker. Er nøyaktig 2 uker etter deg:) Imponert over de som klarer å holde tett så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 11 jeg og :)

Fortalte det til de nærmeste for ca 5 uker siden. Klarte ikke holde tett ;)

Syns tiden snegler seg avgårde jeg og. Gleder meg veldig til ultralyd og til å få kontakt med jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ogå gleder meg til ul. Har dere fått time? Jordmora mi skulle levere bestillingen for 1 1/2 uke siden, så jeg venter i spenning. Regner med i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige deg. Vi har heller ikke sagt noe ennå, er bare i uke sju. Men ønsker sånn at uke 12 skal være overstått. Lykke til videre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 11 imorgen.. tiden snegler seg avgårde.

den 25 desember er jeg 12 uker på vei, gleder meg veldig til det.

Vi har fotalt det til familien, mannen klarte ikke holde tett, han var så glad :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke elleve fra i dag av=)

JEg klarte ikke holde kjeft etter UL i 8 uke, da familien fikk vite det.

Nå er det så mange som vet det at det er ikke noe vits å prøve å holde det hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa fantastisk og saa heldig du er! =o) 11 uker er veldig stas.... Jeg er 8+3 ca og har plapret til alle venninner, hehe.....men ingen i familiene vaare vet enda, det er den som er tyngst da. Maa snakke med venninner jeg, imponert over hvor flink du har vaert til aa holde paa hemmelighet, lykke til med den store nyhetsfortellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, det føles godt å ha fortalt det nå! Men ville vente til den største faren var over. Det var vel ingen som visste at vi prøvde heller, selv om de nok har ventet på det... Vi skal fortelle det til resten av familien og venner i jula, så da er det ikke hemmelig lenger. Lykke til dere andre også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...