Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Kaje, jeg har tenkt mye på deg og sendt deg en PM.Kanskje kan jeg gi deg et godt råd :o) Jeg har akkurat fylt 43 år, har forsøkt å få barn i mange år og etter mange skuffelser og 2 SA (som jeg vetom) bestemte vi oss for IVF. Etter å ha lest en artikkel om Volvat sendte vi søknad og kom inn nesten med en gang. 2 mnd senere er jeg gravid, det er jo helt uvirkelig!!! Vi som er så voksne damer har ikke den samme kvaliteten på eggene lenger, og noen av oss begynner å få lite egg igjen også. Derforkan det ta lang tid før superegget kommer og blir befruktet. Dett hjelper IVF deg til ved å velge ut de beste og de med størst mulighet for å klare seg. Jeg hadde ikke vært i tvil var jeg deg, det er virkelig verdt å prøve. Jeg har bare positive erfaringer fra Volvat, selv om jeg nå selvsagt er superengstelig for at dette ikke skal gå bra, men den garantien har man jo aldri.... Nå eller aldri Kaje!!! Lykke til og klem :o))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136245068-til-kaje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Augustbarn.

Tusen, tusen takk for et omsorgsfullt svar... bli helt rørt over at du har tenkt på meg..

Jeg har ikke helt forstått dette med PM...

Jeg har ringt til Volvat, og de har ingen endelig aldersgrense... yiipppii. De vurderer alle søknader individuelt. Jeg skulle hatt mensen idag.. men den har ikke kommet ennå.. tror den er rett rundt hjørnet, kjenner mensmurringer og tør ikke håpe på at det kan være noe annet....

Hvis ikke miraklet har skjedd så er planen å starte med Menopur inj. 2 mens dag og håpe på 3 til 4 modne folikler. Hvis det ikke blir noe gullegg denne gangen heller vil vi ta kontakt med Volvat rett over nyttår. Jeg skal snakke litt med Aleris om hva de vil anbefale meg. Min mann er 47 og har topp sædkvalitet.

Jeg er forøvrig også sykepleier, for tiden sykmeldt...

Det ble rett og slett litt for mye med all prøvingen, hormonene og akupuntur timer etc.

Skal bare slappe av nå og satse for fullt.

Jeg håper at alt går bra med deg, tenker på deg og følger med daglig på innleggene.... Hva med et lite treff... en lunsj eller lignende.... Klemmer fra Kaje

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136245068-til-kaje/#findComment-136247613
Del på andre sider

Vennen, det hadde vært hyggelig, hvis jeg kan være til hjelp, så gjerne!!! Jeg for min del har valgt å ikke informere noen rundt meg, bortsett fra min søster, og det er utrolig godt å snakke med andre i lignende situasjon om dette. Her inne er de fleste veldig godt orientert, har erfaring og er nærmest profesjonelle, derfor får man fornuftige svar, det er så deilig.... Jeg sender deg min e-post til deg på en PM, så kanskje vi kan ta en luch en dag? jeg bor i Tønsberg, men er ofte i oslo i forb med jobb, jobber ikke som sykepleier lenger. Hadde vært kjempekos Kaje :o)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136245068-til-kaje/#findComment-136248662
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...