Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis TR kommer imorgen.. noe jeg ikke håper... så må jeg få tatt en blodprøve og få svar lørdag eller søndag. Dette for å se om det er noen vits å starte opp med Menopur sprøyter på 2 mens dag. Blod prøven skal jo helst taes 1 eller 2 mens dag... stemmer ikke dette.

Fortsetter under...

Hei

Jeg var nylig gjennom et kortregime på Aleris, og der fikk jeg beskjed om at hvis mensen dukket opp på en lørdag eller søndag, kunne jeg komme mandag morgen før 09 og ta blodprøve. Da hadde de svaret ved 13 tiden, og jeg kunne begynne å ta Menopur sprøytene samme kveld.

Forsto det slik på et annet innlegg at du ikke skulle gjennom ivf, men forsøke i naturlig syklus.

Vet derfor ikke om det gjelder da, men skulle jo tro det holdt.

Hei Emma.

Takk for svar. Mensen har ikke kommet ennå... kanskje den ikke kommer....det hadde jo vært helt fantastisk. Men kommer den imorgen drar jeg bare ned på Aleris på mandag. Har dårlig tid ifht. at de stenger på Aleris 20 des. og det er jo usikkert hvor lenge jeg må ta sprøytene...

Hvordan gikk det med deg da.

Håper du rekker det før de stenger for julen.

Utrolig kjedelig med all denne ventingen, og skjønner jo at du har litt hastverk

For meg gikk det dårlig desverre. Eggene ville ikke dele seg normalt så jeg måtte avbryte forsøket to dager etter egguttak.

Prøver etter jul igjen.

Dårlige egg i en alder av bare 31!!! Så litt hastverk her desverre også.

Hadde hoppet inni et prøverørsforsøk hadde jeg vært deg.

Mener å huske at du snart har prøvd året!!

Når du må ha medisiner og alt er det jo egentlig bare uttaket som mangler. Jeg synes faktisk hormonene er verst. Uttaket er ingenting i forhold. Skjønner jo hvis du vil prøve på egenhånd, men......

Ikke lett å vurdere, kun du som kan ta avgjørelsen.

Uansett så må du masse lykke til:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...