Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vi venter på komme til i porsgrunn pga sædkvalitet. Går til gyn for utredning. Hun gjentar hele tiden at hun ikke liker at slimhinnene mine er så tynne og hun finner liksom aldri eggløsning. Skjønner ingenting jeg og blir bare mer og mer lei og stressa. Nå har ikke mensen kommet heller, er på dag 40, og det er igjen er cyste/ eggpose men blodprøver og urinprøver viser ingenting. hva skjer??

Er dette noe jeg bør være så lei for. Får man ikke hormoner ved ivf som kan sette i gang eggløsning og få slimhinnene til å svelle.

har bestemt meg for å skifte gyn etter denne syklusen derson jeg ikke blir klokere/mer beroliget. Hun er helt nazi. Driver liksom med fødselshjelp men fy for en dame!!

gråter hver gang jeg går derfra. kan stress føre til disse problemene?

Håper noen vet !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136244905-blir-s%C3%A5-lei-meg-og-urolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann=)

Hun liker ikke at det er slik, men gjør hun noe for at det skal bli bedre?

Når du starter IVF så går du på medisiner som nedregulerer hormonsystemet ditt,og medisiner for å få frem EL, så det skal nok gå bra, tenkerde har alternativer til deg for andre problemer også=)

Bytt gyn, eller evt ta dette opp med henne du har og forklar hva du føler.

Jeg vet at min gyn så og sa mye til meg under utredning, men når vi fikk timen og ble undersøkt av klinikken så kom det frem flereting som kunne gjøre at vi ikke får det til.

Negativt stress er jo aldri bra da, viktig du derfor tar opp problemet så du kan få en viss ro rundt det (så langtdet går) frem til du kommer inn på forsamtale/undersøkelse i porsgrunn... Du kan jo og ta tle dit og forklare problematikken der.. kanskje de kan gi deg noen svar?

Masse lykke til=)

takk for svar :-) Nei løsninger snakker hun ikke om. det virker det som vi skal vente til Porsgrunn med. Akkurat som om hun skal virkelig få konstatert alt som er galt før hun vil sende fra seg journalen. Skjønner jo at det er lurt å finne ut av ting før man kommer dit, men hun kunne jo gjort noe for å berolige meg og snakket om evt løsninger. Når hun bare sier at hun ikke liker det og ikke skjønner så hjelper ikke det meg. Blir bare sur når jeg spør og graver også!

tror jeg kommer til å finne en annen å gå til...........

Lykke til til deg også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...