T**** mamma:) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Har nettopp kommet hjem fra sykehuset etter å ha ligget på overvåking i tre døgn pga kort livmorhals (16mm) og regelmessige kynnere. Når de undersøkte meg med vaginal ultralyd så de at livmorhalsen trakk seg sammen til 6-7mm når jeg hadde en "kynner". Fikk lungemodningsprøyter og ridempende tabletter. Siden det roet seg helt, fikk jeg tilslutt slippe hjem, ettersom jeg er såpass langt på vei. 33+1. Sitter nå her som et spørsmålstegn. Følte jeg ikke fikk svar på det jeg trengte under oppholdet, og de sjekket ikke livmorhalsen min før eg reiste hjem (igjen antagelig fordi jeg er såpass langt på vei, og det ikke er mer de kan gjøre dersom noe skulle skje) Hadde allikevel vært veldi greit å visst. Er det forventet at jeg skal gå frem til termin?? Noen som har opplevd noe liknende men som allikvel har holdt babyen inne til termin? Hadde vert kjekt å funnet ut hva som er mest sannsynlig av de to.. setter pris på alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå