Gå til innhold

Nattklær? hva har dere på babyene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nesten 3 mnd..har på henne pysj, har lammeskinn og dundyne, temp 21 grader...

Har nå kjøpt grobagpose(2,5 tog) og har nå kun ullbody(langermet) på henne...virker ikke såå varm lengre...

Hva gjør DU?

Skrevet

Vanlig bomullsnattdrakt (har ønsket ull til jul),dundyne og vanlig madrass. Ca 18-19 grader. Gutten er akkurat passe varm :-)

Skrevet

Pysj med eller uten fot. Ligger på lammeskinn med dundyne over seg. 15-16 grader....godt og kaldt soverom, men varm og god baby ;o)

Skrevet

Poden vår ligger i vanlig bomullspysj med armene over dyna, og når tempen er rundt 17-18 grader blir han litt kjølig på armene. Men det gjør kanskje ingenting når han er varm ellers? Eller er det for kaldt i rommet? Har prøvd ullpysj også, men den er ikke varmere virker det som

Skrevet

Min ligger i langermet body. Forsøkte å ta på han pysj med fot, men han kavet og styrte på. Til slutt sparket han beina gjennom knappåpningen.. Han er særdeles varm av seg. Ligger ved siden av meg i min seng, med egen dyne som han sparker av seg.. Vi har vinduet åpent om natten, så når jeg legger meg legger jeg dyna mi over han også.. Og da kommer han krypende inntil :-).

Skrevet

hun har på seg ull eller bomullsnattdrakt med eller uten fot. sokker hvis det er uten fot. ligger på et mykt teppe og har fleece eller ullteppe oppå seg når vi legger henne. dette blir sparket av i løpet av kvelden, så tar vi på dyna etter hun har sovnet ordentlig:) har ca samme tempen som i stua, ellers blir hun fort for kald. lufter godt før hun legger seg da:) 11 mnd.

Skrevet

17-18 er anbefalt..jeg har selv for varmt md 21...vært redd for ha for kaldt! hehe, skal ikke ha for mye på henne...

Ull er ikke "varmere", men puster bedre...regulerer seg bedre enn andre materialer...

HI

Skrevet

Vi har lammeskinn under lakenet, så det blir godt og mykt å ligge på:)

Elisabeth sover i nattdrakt med fot, også ligger hun innpakka i teppe og med dyna over. Har det kjølig på soverommet, men baby er god og varm:) Synes vinduet må være åpent for å få frisk luft, så hvis det er ekstra kaldt så hender det jeg har på henne noen myke votter, så hun ikke skal bli kald på fingrene om hun tar hendene over dyna.

Skrevet

småen vår ligger i saueskinnspose da han sparker av dyne, tepper osv. siden posen er litt "rommelig", har han et strikket ullteppe over seg. ligger i tynn ullbody og med stilongs.også ull. jeg har fått annbefalt temp på 10-12 grader av lege og helsest., derfor denne kledningen. Dessuten virker han fornøyd, så da forsetter vi sånn:)

Skrevet

Ulik praksis her ja....finnes vel ulike rett/galt...for babyer er ulike også i varmen! Selv er jeg redd for for varmt fremfor for kaldt, men er jo fordi jeg kler henne vel mye...denne posen gir meg mer pekepinn så jeg ikke trenger uroe meg så mye:)

Skrevet

Min datter sover med pyjamas med en body med korte armer på, eller en body med lange armer og en natt bukse også sokker da.. og dundyne

Skrevet

Min baby på 3 uker ligger i vanlig pysjamas av bomull, enten med fot eller uten fot og heller med ullsokker på om natta...

har vel rundt 20 grader på soveromet og han ligger under termodyne, noen ganger med et helseteppe under..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...