Mamma2OO5 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 må få lagd noe konfekt snart, men finner det ikke i butikken... slike som ser ut som bittesmå muffinsformer i metall er det jeg mener:o)
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Vil tro at hobbybutikker har. Panduro kanskje?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 pleier å kjøpe sånne lys-ting i metall jeg.. der ut som små muffinsformer, i sølv. Har det på nille, rema osv... er mye billigere enn de fancy-greiene som er beregnet på konfekt, også er de litt større, noe som passer fint når jeg lager iskonfekt
bente69;) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Har sett det både på Binders og Jernia hvertfall.
Bettybu Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 De har det i min Coop marked butikk.... Traktøren, andre kjøkkenting butikker..
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 tror jeg handla mine på öb jeg av alle steder( noe lignende nille, europris). tipper nille er troende til å ha sånt, men tror også jeg har sett det i enkelte vanlige matbutikker også
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Jeg bruker å kjøpe det på Meny her. Ligger sammen med lys, servietter og kakelys + div.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå