Gå til innhold

Og så lenge var "Adam" i paradis.....

Anbefalte innlegg

Litt rar overskrift kanskje....men her er jeg igjen. Har det litt tungt om dagen. Etter en uke med positive hjemmetester, så begynte jeg å tro på underet at jeg faktisk var gravid. Men pga blødninger på testdagen så fikk jeg jo beskjed om å ta blodprøver. På rugedag 19 tok jeg første blodprøve som viste 95, og rugedag 21 var den på 27 eller noe der omkring. Altså klarte ikke spiren å holde seg der. Huff, det er j........ kjipt dette. Men som de sa på sykehuset, så må jeg huske på at vi faktisk klarte å bli gravide. Det lover jo godt for videre forsøk, sa de. Prøver å tenke på det, men funker ikke like godt hele tiden. Skulle liksom dele dette med familien i jula og greier. Vi har heldigvis noen på frys, så da blir det å trå til igjen på nyåret. Noen som kan fortelle meg om hvordan det fungerer med fryse-forsøk? Både mht medisiner og tidsperspektiv? Veldig glad for å høre noe om det. Har oppdatert meg litt på sidene her i kveld. Veldig koselig å lese om de positive resultatene her denne uka. Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136243967-og-s%C3%A5-lenge-var-adam-i-paradis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så utrolig trist, tyr:((((

Du får tenke på det de sa på sykehuset; dere klarte faktisk og bli gravide!!!! Neste gang holder spiren seg der!!

Ang. medisiner og slikt, så kan jeg ikke svare deg så godt, så i redsel for og si noe feil, så holder jeg heller munn. Det jeg imidlertid har lest meg til her er at jentene får fryseforsøk etter og ha ventet en syklus etter negativt forsøk..

Sender deg en stor trøsteklem

Hej du tyr 76. Dette var ju veldi veldi kjedligt. Det må vare hemskt med først denne uppturen till himelen og sen rett ned i H.....

Nu ser det ut som om vi går på frys nesten likt. Tror det er litt olike hur det går til med medicinering. Før mig blir det ca så her. Min første mensdag neste gång (slutet på dec) så ska jag begynne med plåster på magen, kontroll ca 10 jan. og insettning noen dager senare, viss eggen øverlever upptiningen og slimhinnen er tykk nock.

Lycke til vidare og som de sa, du fick iallefall positiv test. Så du kan og du vill lyckes. 100 trøsteklemmer

Tusen takk for fine svar jenter! Ble litt bedre i humøret allerede.

Fikk jo info når jeg ringte til sykehuset og fortalte om neg. resultat. Men fikk det liksom ikke helt med meg....var litt ute av meg kan du si. Det er selvfølgelig bare å ringe dem igjen. Men synes det er veldig greit med den konkrete informasjonen jeg kan få av dere her inne. Ja lilly01, vi får følge hverandre igjen. Vi skal og kan lykkes.....alle sammen;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...