Gå til innhold

Innkallelse til ultralyd :D


Gjest

Anbefalte innlegg

...endelig lå den i postkassa, følte meg plutselig så utrolig mye mer gravid når jeg åpnet den... :D

 

Men. Såvidt jeg vet ble det ikke sendt noen søknad om fødeplass når jeg var på første legetime, kun at han søkte om ultralyd. Og med papirene til ultralyden var det også et skjema på to sider med info om min og gubbens arvelige skavanker, min helse og hvor "sunn" jeg er (røykevaner, drikkevaner, inntak av vitaminer og alt mulig), oversikt over tidligere fødsler og sykehusinnleggelser og det var liksom ikke grenser. Og nederst var det et eget felt for å fylle inn ønsker og tanker om fødselen, ting man ønsker at jordmor skal vite om. Dette skulle jeg levere inn når vi kommer til ultralyd.

 

Betyr det at jeg har fått fødeplass på St. Olavs? (er der jeg skal på UL) Det er mulig legen min (jeg har fastlege i Trondheim, men er bosatt i en annen kommune) ikke har tenkt over at jeg ikke bor i Trondheim og sendt søknad til St. Olavs uten å spørre meg engang, ikke vet jeg...? Men jeg vil til St. Olavs, så det er i grunn helt greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk spørsmål om jeg ville på Orkdal eller i Trondheim jeg.... Det er sikkert pga at fastlegen din tok det som en selvfølge at du ville føde i Trondheim, men det er jo ikke noe problem siden du vil det som du sier... Jeg skal også dit, men det er ikke før i juli:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...