Gå til innhold

Motivert til å endre kosthold.....

Anbefalte innlegg

Nå er det nok! Nå skal kostholdet endres - for alltid! Har meldt meg inn på Grete Roedes nettsider. Ikke meldt meg på kurs enda, men vurderer det sterkt. Skal ned 15 kg - men det er et langsiktig mål altså. Forventer ikke å gå ned alt på en gang selvsagt. Problemet mitt er at jeg er så utrolig glad i å "kose" meg. Må finne et eller annet jeg kan gjøre når jeg får lyst til å kose meg med noe digg. Sånn. Da har jeg fått ut tankene mine.........he he.

Begynner med dette nå i stedet for å vente til etter nyttår, kan like gjerne hoppe i det. Andre som har slike planer eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136243088-motivert-til-%C3%A5-endre-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vår tenkte jeg akkurat de samme tankene. Sunnere mat, mer trening og ikke noe kose snop. Det virket kjempe bra, nå har jeg gått ned en størrelse og mannen min har gått ned 15kg. Jeg var egentlig ikke så stor fra før av, mer opptatt av å bli fastere i fisken. Har fremdeles endel igjen, men er mye mer fornøyd nå. Ønsker meg litt magemuskler igjen, fem barn har satt sine spor:-)

I det siste har vi ikke vert så flinke, har hatt mye syke barn, og da sklir det så lett ut. Har blitt noen lettvindte "søppelmiddager" og en god del kose-snop om kvelden. Så nå skal vi virkelig ta igjen de gode vanene.

Har gått Grete Roede kurs i hele år, jeg! Tok av 17,8 kg i vår - la på meg noen kg i sommer - og tatt av litt nå i høst, så totalen er minus 15 kg dette året.

8. januar starter jeg på nytt igjen. Målet er nye 15 kg - da skal jeg være fornøyd!!!

Annonse

Hei Kuredu :-)

Klart jeg svarer! Bare hyggelig om jeg kan være til hjelp for andre!

Jeg tok av de 17,8 kg fra midten av januar til midten av juni. Altså 5 mnd - 3 kurs. Fulgte meny 3 på første kurs, så meny 2, men lå alltid under anbefalt kcal dose. Jeg vet jeg kan ikke gå over 14oo kcal om dagen, da går jeg ikke ned noe. Trimme gjorde jeg ikke, jeg må bare innrømme at jeg er lat. Det viktigste for meg var å veie og skrive opp absolutt alt jeg spiste. Bare sånn kunne jeg holde kontrollen. I høst har jeg slurvet med det, og da er det mye vanskeligere å gå ned i vekt.

Jeg bruker ei nettside som heter slankenett.no - der snakker jeg med andre som slanker seg, og ilag støtter og motiverer vi hverandre. Den sida kan anbefales :-)

Jeg begynner på kurs 8. januar igjen, og det er flott om vi hadde vært en gjeng ilag som støtter hverandre - det betyr iallefall mye for meg - så anbefaler virkelig slankenett. Jeg har samme nicket der, om du skulle ha lyst å se i dagboka mi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...