buggi med 2 jenter Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Ville bare si at du hadde skrevet et kjempe flott innlegg i avisen. Det var faktisk som å lese mine egne tanker. Nå er riktig nok min lille jente over 13 mnd. men jeg sliter fremdeles men at jeg ikke fikk til å amme. Det var godt å lese innlegget ditt og vite at jeg ikke var alene om å føle seg slik. Men det rev også opp igjen en del minner fra en tid med min nyfødte jente som ikke var så bra. jeg ikke si jeg følte noe særlig glede de første 2 månedene etter at hun ble født. Tusen takk for et flott innlegg:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Godt å høre at andre hadde glede av det:) Fikk faktisk takkemeldinger på mobilen fra ukjente og det føles veldig godt! Godt å gjøre noe for andre liksom. Har fått bare positive tilbakemeldinger, men ingen reaksjoner i avisen da, tror jeg... Skulle kommet en ammepoliti og sagt noe. Da hadde det blitt bråk ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Hihi, det er nesten så jeg håper Nylander & co kommer rekende med en kommentar så det blir litt action ;-)
Sommerfugl78 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Skulle gjerne les det.....ligger det ute på nettet noe sted?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Det ligger her inne på flaskemelk. Debattinlegg i Bergens Tidende fra 1.12 (eller noe sånt heter overskriften)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå