*Lissi* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Kjempe spennende dette! Håper spiren sitter raskt:-) Flere som prøver på nummer 4 her?
venter april Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Hei, det var jo hyggelig at flere vil ha 4 barn. Jeg er gravid med barn nr.3, og folk blir nesten forskrekket når jeg sier at det er barn nr. 3. Det er uvanlig i dag. Jeg har en gutt på 12, en på 9 og nå venter jeg på en til gutt og gleder meg masse. Siden det er stor mellomrom mellom barn nr. 2 og 3. har jeg lyst på fjerde barn om et par år. Men jeg tør nesten ikke tenke på det. Da mener jeg reaksjon fra venner, familien og ikke minst på jobben. Hva skal jeg gjøre?
jeano med nr.4 Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har nettopp blitt gravid med 4. mann. To store jenter på 10 og 8, så har jeg en gutt på 3. Gleder meg velldig til 4.mann kommer
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg venter også nr 3. Det blir 8 år mellom nr 2 og 3. Synes det er stor avstand. Har også vært inne på tanken om å få nr 4 ganske kjapt etterpå, men mannen vil ikke det, og familien tror jeg hadde fått sjokk om jeg nevnte det. Det er liksom to barn som er vanlig i våre familier... Vi må huske at det er vårt valg med hensyn til antall barn. Jeg synes folk skal tenke seg litt om før de kommer med uttalelser som : "orker dere flere b arn?", "har ikke du nok å stri med?" osv....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Hei! Skjønner følelsen. Var kjempeglad da jeg ventet nr 4, men omverdenen var ikke helt enig. Nå venter jeg nr. 5, og denne gangen skal jeg sende SMS til folk slik at jeg slipper å høre "skal dere ha enda en!". Skal skrive i SMS'en at det ikke var et arbeidsuhell og at vi faktisk gleder oss, og at de gjerne må ringe og gratulere!:-) Trodde ikke vi skulle ha flere, men så ville vi allikevel, så nå blir familien stor og fin i August... Augustmamma
har4barn Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Vi venter nr 4 i aug. hvis alt går bra. Har to jenter på 6 og 8 år + en gutt på snart 4 år. Blir jo som attpåklatt å regne i denne familien!
trune Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Lykke til!! Selv venter jeg gutt nr 4 ) Termin 27. januar. Mange reaksjoner fra folk- akkurat som om jeg bryr meg om hva andre mener ;o) Vi gleder oss og venter i spenning. Selv om det er tungt å bære nå så koser jeg meg med magen, litt vemodig at det er siste gang.. For det er det!!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 hei har en datter på snart 14,en gutt på 11 og en jente til på snart 7 mnd, hihi er nå 11 uker på vei med nr 4,hadde aldri trodd at jeg skulle ha så mange ,gleder meg masse....
nr4iaugust Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 har gutt på seks, jente på fire og gutt på 17 mnd. Er 9 uker på vei m nr fire. Gleder oss masse! Alle i min familie gleder seg på mine vegne, men svigers klarte ikke si gratulerer engang. kom bare m masse tåpelige komentarer, som at vi sikkert skulle slå mine foreldre. Jeg har fire søsken. Tåpelig! Som om det er et mål liksom. Tror nok dette blir den siste for vår del, men det gidder ikke jeg si til svigers. Skjønner ikke helt hva som er problemet, de passer nesten aldri barna, så det kan ikke være det som er problemet. Er irritert! Svigers er noe herk!
Snart mor til fire! Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Har nr 4 på plass i magen her, de andre er henholdsvis 13, 8 og 2 år gamle. Mange som ble overrasket her også, og blir av og til irritert på meg selv når jeg føler jeg må "forklare" hvorfor vi faktisk planla et fjerde barn... Gleder meg masse jeg, tror det blir kjempe bra!! (Bare denne kvalmen snart gir seg...)... :-)
Bdur Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Hei, jeg er på vei med nr:4 ,har 2 gutter og en jente og alle gleder seg masse. (også eldste gutt på 34,pappa`n) Koselig og kunne snakke med dere som er i samme situasjon
*tornerose* Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Hei jeg har 2 jenter og prøver på nr. 3, men vil bare si gratulerer til alle dere som venter nr 4. og flere. Jeg synes det er FLOTT og tenk så kjekt for barna å ha MANGE søsken :-) Jeg blir utrolig irritert når jeg hører at folk reagerer på d og kommer med kommentarer "at du orker", "de skal jo følges opp" osv... Det er jo barna våre som er meningen me livet :-) Lykke til alle sammen flergangsmødre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå