Gå til innhold

termin 18 mars

bøllefrøene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med termin 18 mars her?? hvordan er formen deres..Hvor langt har dere kommet i planlegging og handling??

Noen flere som skal føde på ullevål??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

Ikke helt 18. mars - men 17. mars, så jeg tenkte det var nærme nok :)

Jeg er ikke kommet helt i gang med noenting jeg, har bestemt meg for vogn endelig....det var jammen meg ikke lett! Men - nå er den bestilt, så da håper jeg vi får den i tide. Ellers så har jeg veldig mye av utstyr etc siden jeg har en 2-åring fra før, så det blir helst klær jeg må ut og skaffe meg, for 2-åringen min er en gutt og i magen min er det 2 jenter :)

Formen er blitt betraktelig dårligere de 2 siste ukene, synes ting er blitt mye tyngre og mer "vondter". Men, jeg synes ikke jeg kan klage altfor mye, både jeg og babyene har det veldig bra. Har fått høyt bt, så det må jeg forsøke å få ned igjen... Du da?

Jeg skal føde i Kristiansand.

Skrevet

Jeg har termin 30 mars. Har handlet en del klær, men vogn osv skal vi handle i januar. Formen er bedre nå enn hva den var, men plages med halsbrann, tett nese og til tider vond rygg. Jeg bor i trheim.

Skrevet

hei igjen ...

formen er på en måte bedre enn den var-- men andre plager nå.. litt halsbrann og små vondt i ryggen.. men hallo.. trodde faktisk skulle være mye verre.. er jo mine første så vet vet jo ikke helt hva jeg går til!.. så deilig at du har mye utstyr fra storebror!! Jeg har en venninne som fikk gutt i aug... så får stadig store poser med klær.. det er kjempe fint.. blir jo dyrt med alt vi trenger. Er heller ikkke så opptatt at de skal kles likt!! Jeg skal på ullevål igjen på fredag.. alt var supert forgje gang.. de var litt mindre enn det de skulle, men det mente de var ganske normalt!! Blodtrykket mitt er faktisk blitt mye bedre.. slet med veldig høyt i starten.. tror sykemeldingen jeg har hatt siden uke 21 har gjort at formen har holdt seg grei.

Har bestemt meg for tfk vogn.. bestille den fra nederland nå før jul. senger og bilsete, stelle ting og vippestol kjøpes inn i januar.. tror jeg har nok klær... også voksipose.... det må jeg har.. tror jeg trenger det de første mnd og greit å ha til neste vinter... mye å huske på.. vil helst bare kjøpe ting til gutta.. kjedelig å kjøpe julegaver.. hihi

Jeg regner egentlig med at gutta kommer i mnd skifte feb/mars jeg... hva tenker du rundt det... kanskje greit å ha alt klart i januar??

ha en fortsatt fin helg...

Skrevet

Jeg har termin 17. mars.

Har ikke hatt noen problemer under svangerskapet, kan ikke si jeg har vært riktig kvalm en eneste gang.

men.. under vaginal ultralyd i uke 23 fant legene ut at jeg har forkortet livmorhals, og jeg ble innlagt på sykehuset (St. Olavs.) Må ligge mest mulig i ro og " konservere rugekassen" som de sier :P

her er jeg enda, har vært her 1 mnd på tirsdag :S

får ikke bo hjemme pga lang reiseveg og fare for for tidlig fødsel. må være her i jula og kan ikke regne med å få dra hjem før uke 32 ..

men tiden har gått ganske fort hittil..kjedelig, men så lenge det er til det beste for barna så gjør man jo hva som helst :)

guttene ser ut til å ha det bra, og viser heldigvis ingen tegn på at de vil komme ut riktig enda. er nå i uke 27.

var ikke helt sånn jeg hadde tenkt svangerskapet skulle bli men. har en super samboer som ordner og fikser det som trengs i hjemmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...