Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei. Er det andre som er livredde for at ungen skal drive på med sånt? Da jeg var lita jente, så ble jeg "misbrukt" av nabogutten som er på ca samme alder som meg. Det sitter godt i minnet enda. Husker han lokket meg til å suge han på tissen og lignende. Husker han prøvde å gni penisen inntil mitt kjønn osv. Jeg forstod ingenting av dette siden jeg var sånn 4-5 år. Hvordan kan jeg advare mine egne barn om dette? Vil ikke at det samme skal skje med mine unger. Andre som har opplevd lignende? Jeg grøsser bare jeg tenker på det. Klarer ikke å se på han når jeg treffer han den gang i dag. Synes han er like vemmelig den gang idag. Sitter her og er redd for mine egne barn.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Snakk med SMI (i Oslo, Kine Pretorius), jeg er selv blitt utsatt for seksuelle overgrep og går nå en kurs i seksualitet, der jeg bl a har fått forklart for meg hva som er barns normale seksuelle utvikling. Det er helt normalt og ufarlig, så lenge barna er jevngamle, å leke "doktorsleker". Det begynner å bli overgrep når den ene ikke vill, og ofte er det da en stor forskjell i alder. Hvor gammel var du og naboen da det du forteller skjedde?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Han var 1 år eldre enn meg. Jeg var vel 5 år. Jeg hadde ikke begynt på skolen enda iallfall. Bare sitter som et ekkelt minne inni hodet mitt. Husker søskenbarnet hans og søsteren hans(som er like gamle som meg) var inne på rommet også. Husker han sa at vi skulle leke ku og kalv, og at penisen hans var juret da. Æsj, jeg får helt noia av å tenke på det. Er virkelig dette normalt? Med perverse små barn. Jeg husker jeg begynte å gråte, og at jeg fortalte dette til familien min. Husker jeg følte en stor skam, og spesielt siden andre vet om dette. Dette resulterte i at jeg viste dette til noen andre barn, og at jeg begynte å onanere som lite barn. I tillegg til det ble det en del seksuelle tegninger jeg laget og sånt, og snakket om paring, puling og lignende ord. Dette lærte jeg selvsagt av den ekle naboen min. Huff, det er jo uendelig mange år siden, men det sitter enda som et uhyggelig minne. Er livredd for at noen skal nevne det. Har en bror som har nevnt dette et noen ganger i ettertid og sier at jeg alltd er så dum. Jeg har følt meg dum også, som har blitt lurt til noe slikt. At jeg ikke kunne forstå at dette var galt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Hei. Din historie minner meg litt om noe jeg opplevde i barndommen. Vet ikke hvor gamle vi var. Men var vel noen år eldre enn det du var. Nabogutten som var 2 år yngre enn meg, spurte om vi skulle pule. Jeg ville vel egentlig ikke. Spesielt ikke ettersom lillesøsteren hans var der også. Men pliktoppfyllende som jeg alltid har vært, så tok jeg av buksa og la meg ned... Han la seg oppå og gnidde penisen inntil kjønnet mitt. Etterpå la jeg meg oppå søsteren hans. Så rart å tenke på. Vet ikke helt hvorfor. Men det var vel for å tulle det bort litt. Da jeg kom hjem spurte jeg mamman min hvor gammel man må være for å bli gravid. Det var det jeg var mest bekymra for. Flere år etterpå sa jenta som var med, at jeg og broren hennes hadde pult. Uff... jeg hadde virkelig håpet at dette var noe hun hadde glemt! Dette er jo en ganske uskyldig historie da. Men ekkelt å tenke på. Har aldri fortalt det til noen. Tenker at jeg hadde vært et lett offer om jeg hadde havnet i mer alvorlige situasjoner. Husker også en annen episode, der en eldre gutt spurte om vi skulle knulle. Jeg nølte vel litt, men la meg ned. Også la han seg oppå meg og gnukka. Men vi hadde buksene på begge to. Vil tro at dette er ganske vanlig å oppleve. Men det er vel ikke så mange som vil prate om det. Og sikkert mange historier som ligger i grenseland for om det kan kalles overgrep.....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hm... glemte visst å svare på det du spurte om... Jeg har ikke tenkt så mye på dette i forbindelse med barnet mitt. Men jeg har en sønn. Hadde nok vært mer bekymra om det var en jente. (ja jeg vet at det kan skje med gutter også!). Men jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal ta det opp når tiden nærmer seg. Håper vi klarer å prate om det på en ok måte. Uten at det blir så flaut. Vil at han skal forstå hva som ikke er bra. At han ikke skal bli med på noen han ikke vil. Og at han må fortelle det til meg, hvis han opplever noe ubehagelig. Uff... Det er jo ikke noe allright å fortelle et uskyldig lite barn om at verden kan være så jævlig. Hilsen meg over her...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Ja huff det er ikke bare bare. Barn er jo så nysgjerringe av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå