Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 For 13 år siden begynte jeg å ruse meg på kokain, amfetamin, kokain og ecstacy i helgene. Jeg holdt på i to år så klarte jeg å være rusfri i 1 mnd. Denne måneden ble jeg gravid! Det var helt sprøtt. Pappaen var ganske rusavhengig så jeg visste ikke om jeg skulle beholde. En gang på de første 12 ukene så tok jeg en E... Dagen jeg kom på sykehuset for å ta aborten så klarte jeg det bare ikke! Jeg beholdt han. Pappen la seg inn på institusjon men har slitt med å fullføre. Er endelig på bedringensvei etter flere år med helvete. Det ble slutt mellom oss for mange år siden. Min sønn har ADHD liknende problemer. Han fikk diagnosen i 5 års alderen. Han er nå 10 år og verdens fineste gutt. MEN IKKE EN DAG HAR GÅTT UTEN AT JEG HAR TENKT PÅ AT DET KANSKJE ER MIN FEIL!!! Du er god hvis du tror det er kult å leve med! SÅ TENK RUSFRITT!!! Hilsen en absolutt avholdsmor til nå barn nr. 2. Vis absolutt NULLtoleranse til rus.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Flott skrevet! Du er tøff, stå på! Ønsker deg all lykke i fremtiden. Klem
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Så fint at du skriver om din erfaring! Jeg ønsker deg all verdens lykke til og signerer oppfordringen din til nulltoleranse.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 veldig bra innlegg, og jeg håper mange leser dette og kan bruke din erfaring til noe positivt. Selv jobber jeg med ungdommer og rus hver dag i jobben min og det er et økende problem. Jeg blir også ganske sjokert over jentene her inne som skal "kose" seg i helgen med diverse rusmiddler. Og da tenker jeg hva med de stakkars barna oppi dette.......Jeg ser at de unskylder deres rusmissbruk med at ungene er bortreist ol. MEN HVA om noe skjer i påvirket tilstand, dødsfall,overdose, urent stoff..... Da må disse barna vokse opp uten mor. Nå må dere bli litt mere reflekterte jenter og tenke på barna deres. Mvh bekymret over fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå