Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er sånn i tvil om eg kan gi den lille på 18 dager nan, tenkte at eg skulle ta med den eldste broren ut en tur i mårra, uten babyen. men siden eg amme så tenke eg at eg ikkj kunne vær vekke mer enn tre timer, for han sover i 3 - 4 timer i strekk. men tenkte å ha nan i bacup, burde eg ha pumpa mg eller e d greit å gi små barn nan, har aldri gjort d før, så d e heilt ny situasjon for mg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136241562-nan-og-morsmelk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe i veien for å gi NAN, men hvis du kan pumpe deg å sette i kjøleskapet så lenge er jo det like greit det. Tulla mi fikk nan ved siden av morsmelk fra hun var 1 uke gammel...jeg delammer og vi bruker både flytende NAN og pulver, flytende er jo greit hvis du bare skal ha det en sjelden gang ;o)

Jeg har vært syk noen dager og da var det pappan som måtte trå til. De ordna med Nan og flasker, det gikk helt fint.. Litt ekkel lukt kanskje men det er et luksus problem:) Nå har jeg vært og kjøpt meg en hånd pumpe (effektiv liten sak) som jeg pumper meg med sånn at jeg kan gjøre som deg, gjøre noe hyggelig med storebror..(kino:det gyldne kompass, elsker eventyr filmer)

lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...