Gå til innhold

Fikk beskjed om jeg er oppsatt i uke 8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja , to inn hver gang , ikke de sprekeste egga en kan få regner jeg med.

Jeg klaga faktisk på det forrige gang at jeg får slengt 2 etter meg , mens andre så gjerne vil ha inn 2.....

Denne gangen var det to 2 delte ( som vistnok var pene),

forrige gang var det et 4 delt og et 2 delt.

Det er ikke noe stas å sette inn to ,

for da vet du at sjangsene var bedritne....etter min mening ihvertfall....

Det mest deprimerende er at vi må ha icsi pga mannen min ,

men så blir jo egga bare 2 og 4 delt ,

så nå føler jeg meg så steril og ufruktbar som det går ann ....

Annonse

Skjønner at du er fortvila. Men du er jo ikke ufruktbar du da:-))

Er jo samme problemstilling hos oss...Er bare i første forsøk og kjenner nå at om jeg ikke får inn egg imorgen, blir jeg j.... skuffa! Det skal ikke være lett dette gamet. Men du skal se at vi klarer dette begge to!!!

Rart du får inn to når du egentlig ikke vil... Det må jo være opp til oss..trodde jeg ihvertfall...

Jeg fikk også to egg satt tilbake, hvorav det ene var aldeles perfekt som de sa, men da jeg spurte hvorfor de satte tilbake to var det pga min alder fikk jeg beskjed om, er 38 år. Hadde jeg vært 37 hadde de bare satt inn ett. Men valget var mitt. Jeg var bare forberedt på å få satt tilbake ett, så ble litt sjokka da de ville sette inn to. Har ikke lyst på mer enn én av gangen, men ettersom de anbefalte det så...Avgjørelsen tok jeg alene i en fart der og da, sambo ble informert om det etterpå! Ikke noen krise om det blir to, men ingen ønskesituasjon heller akkurat... Men nå skal vi først se om det blir noen i det hele tatt da ;-)

Hei eggkoker`n!

Ja da fikk jeg også satt inn to egg...fordi de ikke var av så god kvalitet. Ville jo som deg, ikke si nei heller....Fikk litt hakeslepp da de ikke var optimale...og ingen på frys heller. De mått bruke icsi for sæden var så dårlig....

Men jeg får prøve å tenke positivt nå uansett!! Er jo ruger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...