Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Når jeg pumper meg, så får joh totalt ut 40ml. Og det er jo ikke nok til å mette en liten fyr. Han tar kun pupp om natten nå, vil ikke ha puppen på dagtid. Så da blir det flaske med mme. Men har aldri fått ut mer enn 40ml, selv om jeg ammet på dagtid.. Noen tips , eller har jeg rett og slett ikke mer mm enn det? Takker for svar:-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hmm, pumper du mange ganger pr dag da? Hvis han ikke spiser mer enn en gang på natta så er d ikke så rart at produksjonen din har gått veldig ned..siden han ikke suger på dag altså..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Prøver å pumpe flere ganger. Men har pumpet da han tok bryst om dagen oxo. Men kom ikke mer en 40ml da oxo..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Kanskje du også kunne prøvd denne utdrivningssprayen lr noe? Spis karri:P Da fikk jeg skikkelig puppespreng gitt..vørterøl virker inn på produksjonen.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Kanskje det ja, ang sprayen. Karri.. Ikke så innmari godt, men kanskje jeg skulle prøvd det:-). Takk for gode tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå