Gå til innhold

DEPPA.Trøst meg!


Alhansi

Anbefalte innlegg

Jeg testet positiv den 28 november, da hadde jeg siste mens 17 oktober. Jeg tok to tester,deretter leverte jeg på mandag urinprøve hos legen, den også var positiv. I dag var jeg hos legen, der ble det tatt innvendig ultralyd, men de fant ikke noe. Det var ikke spor etter blod heller. (jeg har ikke blødd)Det de sa var at det kunne være så tidlig, og før 5 uke så var det ikke bestandig det vistes. Så det ble tatt blodprøve, samt at jeg skal ta en på mandag. Det var noe med et eller annet svangerskapshormon til måler i blodet. Det skal ha steget og være forskjellig resultat fra prøve en til prøve to. Den kan ha vært slik at da jeg testet den 28 november så hadde jeg faktisk nettopp blitt gravid.

 

Nå er jeg kjempelei meg, dro selvfølgelig til apoteket, kjøpte enda en test: Og den ble enda mer positiv enn de jeg tok for en uke side.

 

HVA SKJER? Jeg er gravid eller? Hvor er fosteret?? Å..........jeg har mest lyst til å gjemme meg under dyna og hylskrike!

 

Trøst please NOEN, noen som har vært borti dette før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke være lei deg vennen.

Om testen din er positiv er det sikkert for tidlig å se noe på ul.

Legen fortalte meg at det var helt normalt.

Blodprøven du tok var Hcg,den stiger ved graviditet.

Ta helgen med ro,så får du sikkert se noe snart.

Jeg sender deg lykkeønskninger i trøsteklemmer.

Du får holde oss oppdatert da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si om du er gravid eller ei,men det jeg kan si er at jeg synes det er rart hvis du ikke er det. Så lenge testene er positve,så forstår jeg ikke at du ikke er gravid. Testenen slår jo bare ut på hcg og det har du jo bare i kroppen når du er graivd.

 

Det kan være at legen som så på deg,ikke er så vant med å se på nygravide kvinner og dermed ikke klarer å se embryoet.

 

Prøv å tenk positivt,vet det er enkelt å si,men vet ikke hva annet jeg skal si.

 

Håper at dette oppmuntret deg noen.

 

Stor trøsteklem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er da ca 5 uker på vei, det er veldig sannsynlig at legen ikke kan se noe enda på ul. Da jeg mistet 5+4 kunne legen ikke se noe, og da hadde jeg nesten ikke blødd enda.

 

Prøv å senk skuldrene litt, det er sikkert bare tidlig. Når jeg hadde UL denne gangen 6+5 var fosteret bare 4,3mm og livmoren bitteliten. så hvis du er nesten to uker kortere på vei så kan jeg godt forstå at de ikke kan se noe enda. Husk at eggløsning kan ha vært litt sen, og du vet jo ikke når egget fester seg.

 

Krysser fingrene for at hcg`en stiger som den skal!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...