Gå til innhold

større etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir man "videre" eller større der nede etter en fødsel?? eller er man fortsatt like trang som man var? lurer veldig på dette

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt trangere, men jeg tror det er forde det har blitt mye arrvev der nede etter revning

Skrevet

Jeg er også trangere i åpningen - au! :-(

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tror det varierer, men jeg har blitt litt "videre". Nå er det bedre å ha sex enn det var før fødsel :-D

Skrevet

Jeg måtte ikke sy etter jeg fikk jentungen, trente med anbefalte knipeøvelser om dagen og det er nå ingen forskjell...jeg mener at etter 2 år så kunne jeg ikke merke at jeg hadde født ett barn*sånn muskel messig*.... men jeg tror det har mye med elastikken i vevet og hvor god kontroll du har i musklene der nede før fødsel som har mye å si....jeg smurte med jord nøtt olje der nede 1 mnd før fødsel...da ble huden smidig!!

Skrevet

Jeg smurte med olje fra Weleda nedentil i 6 uker før jeg fødte, og gjorde knipeøvelser i hele svangerskapet. Hjalp ingenting fordi jeg revna helt bak. Måtte sy i over en time. Har mye arrvev og det er av og til vondt når jeg har sex.

Skrevet

Jeg revnet også hele veien, men det er overhodet ikke vondt å ha sex og mannen sier at jeg er like deilig som før :) Det eneste er at vi nesten ikke har tid til sex lenger pga lillegutt som krever masse oppmerksomhet!

• 1 måned senere...
Skrevet

huff fælt å revne så ille,noen sier at det er veldig vondt ,jeg revna med jentungen men ho var kke så stor,men er redd nå stor baby.det var vondt for meg å revne ,men andre sier at man ikke merker det,gjorde du det? hva er beste smertestillende man kan få noen som anbefaler noe? men selvfølgelig så er det nok begrensa på hva man kan få hvis man kommer sent inn til sykehuset.

Skrevet

Jeg merket jo at jeg revnet, det var vondt både under og noen uker etter fødselen. Men nå er alt helt som før og jeg er ikke plaget av smerter og sex er akkurat som før og jeg kjenner at jeg er like trang som før (6 måneder siden fødselen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...