Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal tilbake for andre inseminering i morgen :) *Håper dette funker*

Det er jo ikke funnet noe galt med noen av oss. Og legen sa idag at mannen hadde levert en perfekt sædprøve idag :) Så da satser jeg på at de små rumpetrollene har skjønt hva oppgava deres er :) Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Vil bare ønske deg lykketil! :-)

Skrevet

Da var det gjort ja:-)

Det mååååååå gå bra!!trenger deg å gå gravid med:-)

Blir 14 laaange dager det her,kommer til å være like spent som deg...hehe.

Flinke mannen din;-)

Skrevet

Å! Heia heia!!!! Krysser det som krysses kan for deg nå! :-D

Skrevet

Krysser fingre og tær! Håper dette går din vei Turbotrollet!!! Blir spennende å høre hvordan det går, jeg skal jo gjennom det samme om under en måned! Tvi tvi! Klem !

Skrevet

Sånn...da var det over! Får bare krysse alt som krysses kan for at vi får julegaven vår på forskudd i år- nemlig positiv blodprøve 21.desember!!! Det hadde vært knall å starte juleferien med positivt svar!

Og kjempehyggelig lege på RIksen idag!

Skrevet

Jeg hadde andre inseminasjon torsdag 6 des. Blodprøve 20 des. Krysser fingrene for oss begge og håper det blir en flott juleferie;)

Skrevet

Oj, oj... Ligger 1 dag foran meg i løypa du da :) Hehe...

Blir spennende! Vi får oppdatere hverandre :) Lykke til og håper vi får en tidlig julegave i år :)

Skrevet

Lykke til :o)

Like spennende hver gang...

Skrevet

Tok blodprøve i dag - sjekket progresteron nivå... hadde 133... sykepleieren sa jeg hadde hatt eggløsning, men hun kunne ikke se om jeg hadde høyt nok progresteron eller om jeg trengte tilskudd. jeg er plaget av kort lutefase når jeg går på pergo... 6-9 dager=( Får bare håpe lutefasen er lenger nå som jeg har tatt eggløsning sprøyte etc.

Nå er det bare å vente på 20 desember=)

Skrevet

Skal ikke ta progesteron-blodprøve før på fredag jeg. Og hcg fredag 21.12 :)

Har du noen god magefølelse på at det har klaffet da? Det har ikke jeg :) Men det er jo bare 3 dager siden siste inseminasjon da, så aaaaaaaaaaltfor tidlig å gå på symptomjakt ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...