Gå til innhold

noen som har easywalker classic???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er denne vogna noe for høye personer??

er 1,82 og mannen 1,92...

noen som vet??

Er denne vogna fin til ei på 2 mnd hvis man kjøper bag`n til den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare sett vogna og vet at den ikke har full liggestilling, så den passer nok bedre til barn 1,5+. Dere som er så høye burde ta en titt på tfk joggster 3/twist. Baggen er stor og sportsdelen er brei og lang. Jeg er i allefall fornøyd!

Skrevet

Vi har ev classic, og mannen min på 193 synes den er god å trille! Passer nok bedre for de høye enn for de lave med tanke på at den ikke kan reguleres.

Når det gjelder bagen er den veldig liten om babisen er 2 mnd nå hadde jeg gått for en annen vogn, i og med at du ikke vil få plass til pose særlig lenge. Selv får jeg baby til våren, og regner da med at bagen holder ca 5 mnd. Men da er det jo sommer og vi trenger ikke pose i vogna. Ellers er EW en rrøm å trille. LIten og lett og nett.

Men jeg kommer til å anskaffe en pent brukt simo til å ha som sovevogn, og som vintervogn til neste vinter. Den er litt upraktisk i overgangen mellom bag og fremovervendt sportsvogn, så da er det fint med en ekstra vogn. Så bruker vi simoen til sovevogn i barnehagen etterhvert også.

EW er forøvrig helt super til reisevogn. Finnes egen bag å pakke den i, slik at man unngår evt reiseskader med fly.

Lykke til med valget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...