Gå til innhold

Lukter fra he....e............


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Lillegutt går på penicilin, noe som kan gi trøbbel med magen, så derfor har mannen min kjøpt biola youghurt til han!! Å du grønne forjæ....... som det lukter for meg!!!!!!!! Gikk helt i frø da jeg kom inn på kjøkkenet der han satt glad og fornøyd og spiste med yoghurt over hele seg!!!!!!!!!!! Og mannen min er ikke hjemme nå så måtte ordne og vaske! HJELPE...

 

Og i går kom mannen min hjem med fersk kveite som han delte opp og skulle ordne klart til frysern.. .Fy fasan så nært jeg var å kaste opp.. Enda forlot jeg kjøkken og stue med det samme, rømte på badet først og så på soverommet!!

 

Skal ikke være enkelt! Svette og enkelte matlukter gir samme effekt! Men prøver å tenke at det går til en god sak da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tåfis har samme effekt på meg (gubben har ikke noe tåfisproblem, men bestekompisen hans som er her stadig vekk har det til de grader!). Og Whiskas kattemat. Samt å gå forbi gatekjøkken etc hvor du kan lukte smultgryta. Jeg brekker meg nesten ved tanken! Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,skal ikke være greit.

Jeg reagerer bare på sterk parfyme jeg da,heldigvis..

Også svette,det lukter helt grisebinge.

Æsj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy søren, som noen lukter kan slå meg fullstendig ut for tiden! Det aller verste er rød løk. Nest etter rød løk kommer den parfymen jeg har brukt det siste halve året..:-/ Og i natt kom kjæresten min hjem fra julebord, og han hadde selvfølgelig drukket, det var like før jeg ba han snu seg med hodet i andre enden, men rakk det ikke før han sovnet, så endte med å bygge en mur mellom han og meg med puter :-D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Jeg klarer ikke lukten av brød, i allefall ikke kjøpebrød. Med en gang jeg kommer nær brødreolen på butikken så begynner jeg å brekke meg! Skikkelig upraktisk. Klarer å spise brød med pålegg på, men akkurat når jeg skal ta brødet ut av posen så lukter det for mye at jeg blir kvalm, og ender som oftest opp på badet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...