N_79 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Var på ultralyd idag og samboeren og jeg var spent på å se om det var mye liv. Jeg er 12+2 på vei og det var liv i magen. Armer og bein beveget seg masse. Men så kom beskjeden om at det var væskeansamlinger i nakken på babyen og at det var et dårlig tegn, så vi måtte snakke med lege. Vi fikk vite at det er 96% sjans for at barnet er alvorlig syk, har kromosomfeil og kan dø i magen min. Vi fikk også vite at vi mest sannsynlig vil få ta abort om vi søker. Men det var jo ikke sånn ultralyden skulle bli. Der så vi vår lille baby i full bevegelse inni magen og så får vi vite dette... Er helt utafor nå...tenker på de som vet at jeg er gravid. Må si at det ikke blir noe barn nå. Jeg vil ikke gå i noen mnd til og så få vite at barnet døde. Jeg vil heller ikke at barnet skal ha det vondt. Det er i alle fall jæ vanskelig å vite hverken opp eller ned for øyeblikket. Vet ikke hvordan jeg skal avslutte jeg...
Svensk Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Kænner med dig ! Det finns ingen gode ord i en slik situasjon så jag får sende dere styrke å tanker i stællet. Jag førstår att många tænkt på UL som en møjlighet att se babyn og kanske verifiere termindato... Men UL har ju ær också till hensikt att oppdage avvik, skader og sykdom hos barnet. Dærfør står dere infør ett vanskligt valg. Många tankar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå